Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

JAK ZÍSKAT ODCHÁZEJÍCÍHO ZÁKAZNÍKA ZPĚT

Základní info

Motto: „Získat nového zákazníka je 10krát dražší, než si udržet toho stávajícího.“

Na tomto tvrzení je určitě velký kus pravdy. Co ale dělat, když se nám oboustranně výhodný vztah se zákazníkem najednou rozpadne? Vyplatí se do něčeho takového ještě investovat energii? VYPLATÍ! A my se podíváme jak na to.

Určeno pro obchodníky, a dále všechny, kteří přichází do styku se zákazníky a mají možnost ovlivnit jejich loajalitu. Je určen těm, kteří o zákazníky občas přichází a nevědí proč a také těm, kteří hledají inspiraci, jak získat zákazníka a jeho důvěru zpět.

Cíl: Osvojit si takové postupy při práci se zákazníky, které povedou k tomu, že od nás zákazníci budou odcházet co nejméně. A když už se tak stane, ukážeme si, co s tím.

Obsah:
* Podíváme se na to, jak předcházet tomu, aby od nás zákazníci odcházeli
* Společně se zamyslíme nad tím, proč nás naši zákazníci vlastně mají rádi i proč by nás mohli opouštět
* Ukážeme si, jak se připravit na jednání se zákazníkem, který od nás „odešel“, a kdy a jak takového zákazníka oslovit
* Natrénujeme a rozebereme si vedení rozhovoru z pohledu:
* Motivů zákazníka
* Práce s jeho i našimi emocemi
* Argumentace a zvládání námitek
* Nabídnutí řešení

Metody výuky: Budeme kombinovat teorii s praxí. Teorie bude okořeněná příklady z praxe i videoukázkami. Pro praktický nácvik budeme využívat jak obecné modelové situace, tak konkrétní, z praxe účastníků.

JAK ZÍSKAT ODCHÁZEJÍCÍHO ZÁKAZNÍKA ZPĚT

Vybraný termín:

5.11.2019  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
4 300 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a tři ? Součet zapište číslicemi.