Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak telefonovat bez obav, efektivněji a úspěšněji

Základní info

Cíle kurzu

Na tomto semináři se dozvíte, že se telefonování nemusíte vůbec bát, můžete se na něj dokonce těšit. Zjistíte, jak můžete klienta zaujmout již při prvním kontaktu.
Natrénujete využití otázek pro zjednodušení komunikace a dozvíte se, jak pracovat s různými typy lidí (ano, i s těmi v emocích). Vyzkoušíte si, jaký je rozdíl mezi "slyšet" a "skutečně naslouchat".

Určeno pro

Seminář je určen pracovníkům infolinek, call center, asistentkám a recepčním, obchodníkům, personalistům i manažerům.

Obsah kurzu

• principy profesionálního a zároveň proklientského přístupu,
• jak použít aktivní naslouchání ke zjištění potřebného (důvod volání, potřeba klienta),
• jak klást otázky a vést hovor tak, aby byl efektivnější pro obě strany,
• trénink získaných znalostí a dovedností, jejich okamžité použití v reálných situacích,
• otázky, diskuze.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Jak telefonovat bez obav, efektivněji a úspěšněji

Vybraný termín:

6.3.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a pět ? Součet zapište číslicemi.