Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak řešit krizové situace v komunikaci a vyjednávání

Kurzem Vás provede Mgr. Dušan Kalášek

Lektor, psycholog a specialista na projektový management a krizové řízení Dušan Kalášek je manažerem, diplomovaným psychologem a pedagogem s…

Základní info

Cíle kurzu

Během semináře se naučíte upevnit i dále rozvinout své dovednosti ve vyjednávání. Poradíme vám, jak se dobře připravit na náročná jednání. Porozumíte způsobům zvládání krizových situací v jednotlivých částech vyjednávání. Budete se umět pohnout z „mrtvého bodu", naučíme vás se vypořádat s různými situacemi ve vyjednávání – námitkami, nesouhlasem, nátlakem, manipulací. Intenzivně budeme trénovat strategie a taktiky na vlastních situacích a názorně si ukážeme, jak účinně využívat vlastní styl vyjednávání.

Určeno pro

Určeno všem lidem, kteří ke své práci potřebují umět profesionálně zvládat nepříjemné a krizové situace v komunikaci s klienty.

Obsah kurzu

• jak vznikají krizové situace,
• námitky – pokročilé rozdělení,
• reakce na námitky – postupy a metody,
• fáze řešení námitek,
• poznání taktik a manévrů druhé strany,
• rozpoznání signálů nátlaku a nastupující krizové situace,
• účinné metody eliminace nátlakových taktik,
• využití asertivity ve vyjednávání,
• efektivní metoda BATNA (Best Alternative To a Negotiated Agreement),
• psychická připravenost,
• zvládání stresu při vyjednávání,
• práce s vlastním stresem.

Seminář je veden intenzivní formou. Řešení modelových situací, hraní rolí, diskuze, rozbor situací.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Jak řešit krizové situace v komunikaci a vyjednávání

Vybraný termín:

27.11.2019 –  28.11.2019  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a pět ? Součet zapište číslicemi.