Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

ITIL Service Transition

Základní info

Představení kurzu ITIL® Service Transition

Tento modul se zaměřuje na procesní a praktické prvky a techniky řízení potřebné pro vytváření, testování a implementaci produktů a služeb. Ukazuje také, jak se může přechod služby vztahovat na další fáze životního cyklu IT služeb a může být základem rozhodnutí během fáze strategie a provozu.

Komu je určen - Cílová skupina ITIL Intermediate Service Transition (ST) je jedním z 5 modulů ITIL® Intermediate Lifecycle. Zaměřuje se na principy, procesy a techniky potřebné pro řízení návrhu, testování, a implementace produktů / služeb. ST modul lze doporučit všem IT profesionálům, kteří zabezpečují činnosti, nebo pracují na pozicích:
  • IT Configuration Manager
  • Release Manager, IT Change Manager
  • IT Project Support, IT Project Manager, IT Programme Manager
Co vás kurz naučí - Cíle kurzu
  • Úspěšnější nasazení produktů a služeb
  • Řízení nákladů, časů, zdrojů a rizik spojených se službou
  • Eliminace zpoždění a zkrácení prostojů v důsledku změn v testovaném prostředí
  • Nové, nebo upgradované službybudou lépe plnit očekávání, bez negativního ovlivnění ostatních služeb
Přínosy pro organizaci ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na ITIL Service Transition?
  • Service Transition Principy, Procesy
  • Řízení týmu napříč Service Transition
  • Metodické řízení projektu Service Transition
  • Technologické aspekty přechodu, kritické faktory úspěchu, rizika
Harmonogram a organizace
  • 3 dny, cca od 9 do 17hod
  • Součástí kurzu není certifikace (+1/2 dne)
  • 5 až 12 účastníků v kurzu, individuální přístup
ITIL Service Transition certifikace Certificate of Attendance

Nespornou výhodou našich akreditovaných programů je britský diplom Certificate of Attendance "ITIL® Service Operation" vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX.

  • Certifikát v ceně kurzu
  • Jsme Axelos Certified Partner (Training / Consulting)
  • ITIL® Intermediate Service Transition od TAYLLORCOX je absolventský certifikát
Axelos / PeopleCert

Rozhodli jste se pro upgrade certifikátu? Gratulujeme! Každý úspěšný absolvent získá navíc certifikát vydaný vlastníkem metodiky Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert

  • Certifikát v anglickém jazyce
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • ITIL Service Transition certifikát od Axelos má doživotní platnost
Formát zkoušky Kandidáti musí prokázat znalosti v oblasti Service Transition, která je jednou 5 částí Service Lifecycle. resp. v manažerském řízení dle standardu ITIL. 

Kandidáti musí prokázat schopnosti a manažerské techniky potřebné pro návrh, testování a implementaci produktů / služeb. Zkušební testy jsou také zaměřeny na oblast přechodu služeb vytvořených v rámci Service Strategy a Operation.

Formát zkoušky:

  • Délka: 1 hodina
  • Politika uzavřené knihy
  • Jazyková verze: čeština / angličtina
  • Celkem 40 otázek, minimální úspěšnost je 70% (28 ze 40)
  • Délka zkoušky: 90 minut. Pokud není angličtina mateřský jazyk, 120 minut + slovník

ITIL Service Transition

Vybraný termín:

15.7.2019 –  17.7.2019  Praha 1

Cena
22 000 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a sedm ? Součet zapište číslicemi.