Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

ITIL® Service Strategy

Základní info

Představení kurzu ITIL® Service Strategy

Tento třídenní kurz vás vtáhne do strategie IT Service Managementu. Osvojíte si techniky potřebné pro strategické řízení IT, dle metodiky ITIL. Naučíte se jak správně využít konceptů, procesů, politik a metod spojených s procesem "Service Strategy" v rámci životního cyklu IT služeb.

Komu je určen - Cílová skupina Modul Service Strategy je určen všem, kteří se zajímají o strategické řízení IT služeb v rámci ITSM (IT Service Managementu). V rámci kurzu se naučíte specifické znalosti a techniky, které jsou potřebné pro řízení strategie a rizik v rámci organizace, nebo projektu.  Znalosti využijete na všech pozicích, které jsou spojené se strategickým plánováním, nebo reportingem, nebo kontrolou IT. 

Absolventi získají odborné znalosti v rámci životního cyklu Service Strategy, které mohou dále využít pro implementaci nových, nebo zlepšené stávajících IT služeb v organizaci.

Na jakých pozicích uplatníte ITIL Service Strategy?

  • CIO/CTOs
  • IT Audit, Security Managers
  • IT Architects, Consultants, Team Leaders a další...
Proč tento kurz? - Cíle kurzu
  • Naučíte se měřit výkon a efektivitu IT služeb
  • Dokážete identifikovat a řídit kritické faktory úspěchu a rizik
  • Osvojíte si techniky, které používají IT manažeři na strategických pozicích
Přínosy pro organizaci ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na metodice ITIL?
  • Řízení rizik spojených s IT
  • Vytváření nákladově efektivních a přitom kvalitních IT služeb
  • Metodické rozvíjení IT projektů pro podporu chodu společnosti
  • ITIL® je i praktický nástroj pro řízení změn (change management)
Harmonogram a organizace
  • 3 dny, cca od 9 do 17hod
  • Součástí kurzu není certifikace (+1/2 dne)
  • 5 až 12 účastníků v kurzu, individuální přístup
ITIL® Service Strategy certifikace Certificate of Attendance

Nespornou výhodou našich akreditovaných programů je britský diplom Certificate of Attendance "ITIL® Service Strategy" vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX.

  • Certifikát v ceně kurzu
  • Jsme Axelos Certified Partner (Training / Consulting)
  • ITIL® Intermediate Service Strategy od TAYLLORCOX je absolventský certifikát
Axelos / PeopleCert

Rozhodli jste se pro upgrade certifikátu? Gratulujeme! Každý úspěšný absolvent získá navíc certifikát vydaný vlastníkem metodiky Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert

  • Certifikát v anglickém jazyce
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • ITIL® Intermediate Service Strategy od Axelos nevyžaduje recertifikaci
Formát zkoušky V rámci certifikační zkoušky musí absolventi prokázat pokročilé znalosti a dovednosti v rámci Service Strategy Service Lifecycle. Tuto certifikaci lze absolvovat pouze po úspěšném dokončení kurzu od akreditovaného ATO (Accredited Training Organisation)
  • Délka: 90 minut
  • 8 otázek v každém scénáři
  • Formát: Výběr správné odpovědi
  • Minimální úspěšnost: 28 správných odpovědí ze 40 (70%)
  • + extra čas navíc 30 min., tedy celkem 120min. pokud není angličtina váš mateřský jazyk.

ITIL® Service Strategy

Vybraný termín:

18.2.2019 –  20.2.2019  Praha 1

Cena
22 000 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a deset ? Součet zapište číslicemi.