Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

ITIL® Service Operation

Základní info

Představení kurzu ITIL® Service Operation

V kurzech ITIL® Intermediate Service Operation si osvojíte principy, procesy a techniky, které pomáhají s komplexní správou a řízením provozu IT. Naučíte se efektivně řídit výkon svých produktů a služeb. Tento ucelený pohled je v mnohém efektivnější než samostatné monitorování sítě, hardware, software atd.

Komu je určen - Cílová skupina kurzu ITIL Intermediate Service Operation je jedním z 5 modulů ITIL® Intermediate Lifecycle. Zaměřuje se na zajištění podpory pro  IT služby, nebo produkty, které jsou implementovány v rámci ITIL Lifecycle, resp. Service StrategyService Design a Service Transition. ITIL® Intermediate Service Operation je určen všem IT profesionálům, kteří zabezpečují činnosti, nebo pracují na pozicích:
  • Release Manager
  • Application Support
  • Database Administrator
  • IT Operation Manager, Network Support
  • Security Manager, Security Administrator
  • Problem Manager, Service Desk & Incident Manager
Proč tento kurz - Cíle kurzu
  • Naučíte se plánovat klíčové aktivity ale ITIL Service Operation
  • Zavedete nový model pro řízení IT podpory napříč architekturou
  • Budget měřit a řídit klíčové procesy kritické infrastruktury a klíčová KPO
  • Zlepšíte stabilitu IT služeb a současně dokážete měnit rozsah a strukturu Service Operation
Přínosy pro organizaci ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Tato kvalifikace vám poskytne komplexní manažerské know-how o procesech, principech a technikách na úrovni Service Operation, ale i souvisejících činností, v rámci Service Lifecycle. 

Účastníci kurzu získají kompetence v oblastech Service Operation (SO)
  • Principles
  • Processes
  • Common Activities
  • Organising for functions
  • Technology consideration
  • Implementation of service operation
  • Challenges, critical success factors and risks
Harmonogram a organizace
  • 3 dny, cca od 9 do 17hod
  • Součástí kurzu není certifikace (+1/2 dne)
  • 5 až 12 účastníků v kurzu, individuální přístup
ITIL® Service Operation certifikace Certificate of Attendance

Nespornou výhodou našich akreditovaných programů je britský diplom Certificate of Attendance "ITIL® Service Operation" vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX.

  • Certifikát v ceně kurzu
  • Jsme Axelos Certified Partner (Training / Consulting)
  • ITIL® Intermediate Service Operation od TAYLLORCOX je absolventský certifikát
Axelos / PeopleCert

Rozhodli jste se pro upgrade certifikátu? Gratulujeme! Každý úspěšný absolvent získá navíc certifikát vydaný vlastníkem metodiky Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert

  • Certifikát v anglickém jazyce
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • ITIL Service Operation certifikát od Axelos má doživotní platnost
Formát zkoušky Kandidáti musí prokázat znalosti v oblasti Service Operation, resp. v manažerském řízení dle standardu ITIL. To obsahuje principy, procesy a techniky napříč organizací, ale nikoliv do podrobného detailu. Zkouška
  • Délka: 1 hodina
  • Politika uzavřené knihy
  • Jazyková verze: čeština / angličtina
  • Celkem 40 otázek, minimální úspěšnost je 70% (28 ze 40)
  • Délka zkoušky: 90 minut. Pokud není angličtina mateřský jazyk, 120 minut + slovník

ITIL® Service Operation

Vybraný termín:

11.3.2019 –  13.3.2019  Praha 1

Cena
27 060 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a osm ? Součet zapište číslicemi.