Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

ITIL Service Design

Základní info

Představení kurzu ITIL®Service Design

ITIL® Intermediate Service Design (SD) je jedním z pěti modulů ITIL® Service Lifecycle. Obsah kurzu pokrývá koncepty, procesy a principy v životní cyklu návrhu IT služeb (Service Design). Zaměřuje se na návrh funkčního IT, včetně architektury, procesů, principů a přípravě dokumentace, které je klíčem k návrhu efektivních služeb, jenž odpovídají potřebám organizace nebo programu.

Komu je určen - Cílová skupina Znalosti získané v tomto kurzu vyžadují zejména IT manažeři, kteří si chtějí osvojit znalosti best practice frameworku ITIL v oblasti návrhu IT služeb. ITIL SD je určen absolventům úrovně ITIL Foundation. Navazuje na získané znalosti a rozšiřuje je do oblasti principů, procesů a technik návrhu IT služeb.

Mezi nejčastější účastníky patří:

  • IT Manager
  • Capacity Manager
  • Service Portfolio Manager
  • Business Continuity Manager
  • Availability, Service Level Manager
Cíle kurzu - Proč tento kurz
  • Naučit se řídit design IT služeb
  • Použít k návrhu principy, procesy a strategii ITIL
  • Nastavit cíle, správně identifikovat kritické faktory úspěch a rizika
  • Rozdělit Service Design na dílčí procesy a činnosti v životním cyklu IT služeb
  • Procvičit si znalosti na praktických scénářích a case study s Lead Trainery TAYLLORCOX
Přínosy pro organizaci  ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na metodice ITIL?
  • Řízení rizik spojených s IT
  • Vytváření nákladově efektivních a přitom kvalitních IT služeb
  • Metodické rozvíjení IT projektů pro podporu chodu společnosti
  • ITIL® je i praktický nástroj pro řízení změn (change management)
Další benefity

ITIL® Service Design vám poskytne základní informace o koncepci řízení návrhu IT služeb, jako je správa dodavatelů, správa úrovně služeb, správa katalogu služeb, správa dostupnosti a mnoho dalších témat ...

  • Efektivní správa IT
  • Koncepční, uživatelsky přívětivé služby
  • Lepší kontrola nad vývojem
  • Snížení nákladů na vlastnictví (TCO)
Harmonogram a Organizace
  • 3 dny, cca od 9 do 17hod
  • Součástí kurzu není certifikace (+1/2 dne)
  • 5 až 12 účastníků v kurzu, individuální přístup
ITIL®Service Design certifikace Certificate of Attendance

Nespornou výhodou našich akreditovaných programů je britský diplom Certificate of Attendance "ITIL® Intermediate Service Design" vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX.

  • Certifikát v ceně kurzu
  • Jsme Axelos Certified Partner (Training / Consulting)
  • ITIL® Intermediate Service Design od TAYLLORCOX je absolventský certifikát
Axelos / PeopleCert

Rozhodli jste se pro upgrade certifikátu? Gratulujeme! Každý úspěšný absolvent získá navíc certifikát vydaný vlastníkem metodiky Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert

  • Certifikát v anglickém jazyce
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • ITIL® Intermediate Service Design od Axelos má doživotní platnost
Formát zkoušky Service Design certifikační zkouška pokrývá otázky týkající se celého procesu návrhu a rozvoji IT služeb v rámci životního cyklu SD. Závěrečný test se zaměřuje na znalost technik, principů a procesů, které jsou klíčové pro vývoj, správu a integraci IT služeb.

Formát zkoušky:

  • Délka: 90 min.
  • Počet otázek: 40
  • Formát: výběr správné odpovědi
  • Minimální úspěšnost: 70% (28 otázek ze 40)
  • Povinné předpoklady: ITIL Foundation level (certificate)
  • Pomůcky u zkoušky: Nejsou povoleny. Politika uzavřené knihy.
  • + extra čas navíc 30 min., tedy celkem 120min. pokud není angličtina váš mateřský jazyk.

ITIL Service Design

Vybraný termín:

24.6.2019 –  26.6.2019  Praha 1

Cena
27 060 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a devět ? Součet zapište číslicemi.