Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

ITIL Continual Service Improvement

Základní info

Představení kurzu ITIL® Continual Service Improvement

Jde o klíčovou fázi v rámci ITIL Lifecycle Stream pro IT služby. ITIL CSI (Continual Service Improvement) je klíčová aktivita, která pomáhá udržovat "up to date" vaše IT a přizpůsobovat se neustále měnícím se potřebám uživatelů. Principy neustálého zlepšování IT služeb  prokazatelně zlepšují efektivitu i návratnost investice v projektech, ale i interních procesech organizace. Kurz se zabývá také tím, jak hodnotit rizika a jaké jsou kritické faktory úspěchu CSI.

Komu je určen - Cílová skupina Všem, kteří se chtějí inspirovat knihovnou ITIL a využít osvědčené postupy v oblasti neustálého zlepšování IT služeb. Díky ITIL CSI dokáží organizace lépe a efektivněji udržovat a rozvíjet své produkty  tak, aby splňovali neusále se měnící požadavky uživatelů.

Continual Service Improvement lze doporučit na pozicích

  • CIOs, CTOs
  • Business Relationship Managers
  • Service Level Managers, IT Consultants, IT Audit managers
  • IT Security Architects / Managers, Business Continuity Managers
Proč tento kurz - Cíle kurzu
  • Osvojíte si principe neustálého zlepšování
  • Pomůžete organizace i projektům přizpůsobovat se měnícím požadavkům
  • Naučíte se aplikovat procesních etap v rámci continual service improvement
  • Zvýšíte efektivitu a zlepšíte návratnost investice do projektů, produktů a IT služeb
Přínosy pro organizaci ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifiikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na metodice ITIL?
  • Řízení rizik spojených s IT
  • Vytváření nákladově efektivních a přitom kvalitních IT služeb
  • Metodické rozvíjení IT projektů pro podporu chodu společnosti
  • ITIL® je i praktický nástroj pro řízení změn (change management)
Harmonogram a organizace
  • 3 dny, cca od 9 do 17hod
  • Součástí kurzu není certifikace (+1/2 dne)
  • 5 až 12 účastníků v kurzu, individuální přístup
ITIL® Intermediate CSI - Continual Service Improvement certifikace Certificate of Attendance

Nespornou výhodou našich akreditovaných programů je britský diplom Certificate of Attendance "ITIL® Intermediate CSI - Continual Service Improvement" vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX.

  • Certifikát v ceně kurzu
  • Jsme Axelos Certified Partner (Training / Consulting)
  • ITIL® Intermediate Continual Service Improvement od TAYLLORCOX je absolventský certifikát
Axelos / PeopleCert

Rozhodli jste se pro upgrade certifikátu? Gratulujeme! Každý úspěšný absolvent získá navíc certifikát vydaný vlastníkem metodiky Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert

  • Certifikát v anglickém jazyce
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • ITIL® Intermediate Continual Service Improvement od Axelos má doživotní platnost
Formát zkoušky Continual Service Improvement certifikační zkouška pokrývá otázky týkající se celého procesu neustálého zlepšování a rozvoje IT produktů, či služeb v rámci životního cyklu Service Lifecycle. Závěrečný test se zaměřuje na znalost technik, principů a procesů, které jsou klíčové pro ITIL Intermediate CSI

Formát zkoušky:

  • Délka: 90 min.
  • Počet otázek: 40
  • Formát: výběr správné odpovědi
  • Minimální úspěšnost: 70% (28 otázek ze 40)
  • Povinné předpoklady: ITIL Foundation level (certificate)
  • Pomůcky u zkoušky: Nejsou povoleny. Politika uzavřené knihy.
  • + extra čas navíc 30 min., tedy celkem 120min. pokud není angličtina váš mateřský jazyk.

ITIL Continual Service Improvement

Vybraný termín:

22.7.2019 –  24.7.2019  Praha 1

Cena
27 060 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a dvě ? Součet zapište číslicemi.