Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Google Analytics II (pro pokročilé)

Základní info

Co se na školení naučíte

Používáte již Google Analytics delší dobu, ale nestíháte vstřebávat nové funkce, které se v nástroji objevily? 

  • Dozvíte se, které z nových funkcí v Google Analytics vám budou užitečné.
  • Zlepšíte se ve vyhodnocování kampaní díky používání reportu Cest s více kanály (Multichannel funnels).
  • Dozvíte se, jak návštěvníci vašeho webu utíkají z objednávacího procesu a kdy byste měli reagovat.
  • Nebudete opakovat časté chyby při vyhodnocování dat o návštěvnosti.
  • Zjistíte, k čemu slouží Google Tag Manager a co znamená Universal Analytics.

Vše si prakticky vyzkoušíte na reálných příkladech.

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery internetových projektů, správce PPC, webdesignéry.

Potřebné znalosti odpovídají úrovni účastníka školení Google Analytics I, zejména by měl: 

  • Vědět o cílích svého webu a jejich měření v Google Analytics. 
  • Vědět, co znamenají a jak se používají pokročilé segmenty. 
  • Používat značení kampaní pomocí UTM parametrů.

Více informací:

Bližší informace o školení Google Analytics II.

Školení konzultační agentury Dobrý web

Školení vhodná pro marketingové pracovníky, obchodníky, manažery, grafiky, kodéry, prográmátory, analytiky, informační architekty. Školí se optimalizace pro vyhledávače (SEO), správa PPC kampaní, použitelnost a přístupnost webu, vyhodnocování statistik návštěvnosti, internetový marketing pro e-shopy, marketing v sociálních sítí a další.

Celou nabídku najdete na stránkách školení Dobrého webu >>

Google Analytics II (pro pokročilé)

Vybraný termín:

15.4.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
4 490 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a čtyři ? Součet zapište číslicemi.