Fakturace v přeshraničním obchodu a službách (včetně účtování přijatých faktur)

  • Lektor

  • Popis
    Ing. Vladimír ZDRAŽIL
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    PRAHA 1, Vzdělávací centrum TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
  • Termín

  • Termín zahájení:
    11.11.2019
  • Termín ukončení:
    11.11.2019
  • Od – do:
    pondělí 11. listopad 2019 - zahájení v 9:30 hodin (9:30 - 14:00 h)
  • Cena *

  • Cena:
    1570 Kč + 21% DPH
  • Popis ceny:
    coffee break, písemný materiál

Popis kurzu Fakturace v přeshraničním obchodu a službách (včetně účtování přijatých faktur)

Cíl semináře: Seminář reaguje na potřebu ekonomických úseků (účtáren) nakládat s daňovými doklady od zahraničních partnerů a jejich řádnou evidenci pro daňové a účetní potřeby. Je adresován těm účtárnám, které vystavují a přijímají daňové doklady od zahraničních partnerů. Na praktických příkladech – vydaných i přijatých daňových dokladech v češtině a angličtině (doklady v angličtině jsou součástí semináře) – si účastníci semináře ozřejmí správné uplatnění DPH, problematiku dovozu a vývozu včetně cel a promítnutí do účetnictví (souvztažnosti).
Pro koho je seminář určen: Fakturantky, finanční účetní zaměřené na účtování přijatých faktur s původem z EU či třetích zemí, obchodníky se specializací na zahraniční obchod a služby, kteří s partnery řeší a komunikují závazky, fakturaci, opravné daňové doklady, skonta, množstevní bonusy atd. Znalost anglického jazyka není nutná. Seminář je celý veden v češtině.
Anotace semináře:
Shrnutí připravovaných změn v novele 2020 ve vazbě na přeshraniční obchod. Seznámení s plánovanou generální změnou uplatňování DPH z přeshraničních transakcí (zboží a služby) a přechod od přenesené daňové povinosti k režimu jednoho správního místa (OSS).
Pořízení zboží z jiného členského státu – uplatnění DPH, ukázka a náležitosti faktury, řešení reklamace (množstevní, kvalitativní), uplatnění nároku na odpočet dle paragrafu 11, účetní souvztažnosti, trojstranné obchody, zboží v e-commerce.
Dodání zboží do jiného členského státu – místo uskutečnění zdanitelného plnění, osoba povinná přiznat DPH, důkazní prostředky pro daňový režim, vazba na souhrnné hlášení, množstevní bonus na konci sledovaného období, zasílání zboží, ukázka a náležitosti faktury, zboží v e-commerce.
Dovoz zboží – uplatnění DPH při dovozu, faktury při dovozu, účetní souvztažnosti, rizika při dovozu.
Vývoz zboží – uplatnění DPH při vývozu, faktury při vývozu, důkazní prostředky, služby navázané na vývoz dle paragrafu 69 a daňový režim.
Poskytnutí služeb do jiného členského státu a třetí země – uplatnění DPH u služeb dle základního pravidla – viz paragraf 9, ZDPH, souhrnné hlášení – specifikace dle typu služeb, ukázka faktur včetně jejích náležitostí, služby v e-commerce, zálohy na služby a jejich promítnutí do přiznání a souhrnného hlášení.
Přijetí služeb z jiného členského státu – uplatnění DPH u přijatých služeb – z EU i třetích zemí, režim samovyměření – případy, ukázka faktur a náležitostí, účtování přijatých služeb, časové rozlišení u déletrvajících služeb na konci roku, zvláštní režimy.
Služby související s pohybem pracovníků v zahraničí – přijaté služby v EU a ve třetích zemích, možnosti nárokování DPH z přijatých služeb, účtování.
Objednat účast na kurzu - Fakturace v přeshraničním obchodu a službách (včetně účtování přijatých faktur)
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
Počet účastníků (číslo):
E-mail:
Telefon:
Tato objednávka se Vám přičte do klubu Educity
Pokud ještě nemáte klubovou kartu, zaregistrujte se zde a kartu Vám zašleme zdarma.
Číslo Vaší klubové karty:
  
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a jedna ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.