Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Externí a interní komunikace pro HR a manažery

Kurzem Vás provede Ing. Simona Myslikovjanová, MBA

HR Business partner / process manager / corporate education consultant & trainer / coach

Základní info

Cíle kurzu

Získáte přehled o možnostech a využití nástrojů interní komunikace, budete schopni navrhnout efektivní formu interní komunikace pro typické situace vaší firmy. Odhalíte překážky bránící účinné interní komunikaci jako základ pro celkové zvýšení efektivity práce.
Individuální přístup ke každému účastníkovi, aplikace na segment podnikání daného účastníka, aktivní trénink, výklad obohacený příklady z praxe.

Určeno pro

Seminář je určen pro široký segment účastníků: HR, asistentky, jednatele, manažery, OSVČ, zaměstnance...

Obsah kurzu

• vlivy působící na spotřební chování zákazníka,
• externí komunikace a co klient/návštěvník očekává,
• základní složky interní komunikace,
• role managementu v interní komunikaci.

• Vlivy komunikace na výkonnost a prosperitu firmy:
- komunikační standardy,
- důsledky neefektivní komunikace,
- komunikační kanály, formy a prostředky v rámci interní komunikace,

• Strategie interní komunikace:
- správné nastavení,
- "tone of voice" aneb interní komunikace v souladu s firemní kulturou,
- měření efektivity interní komunikace.

• Komunikace v každodenní práci:
- verbální komunikace – interní komunikace mezi středisky.

• Komunikace v týmu
- vliv komunikace na výkonnost a prosperitu firmy:
- zvýšení efektivity interní komunikace nejen mezi obsluhujícím personálem,
- prvky efektivní komunikace,
- důsledky neefektivní komunikace,
- mezilidské vztahy na pracovišti.

• Komunikace v každodenní práci:
- verbální komunikace – interní komunikace mezi středisky,
- porozumění,
- naslouchání (další úrovně naslouchání, praktické modelové situace a ukázky),
- vyjadřování vlastního názoru,
- příprava vlastního projevu,
- správné kladení otázek,
- upselling jako nezbytný nástroj,
- schpnost vyjadřovat se stručně, jasně, konkrétně,
- crosselling,
- sebereflexe.

• Fáze úspěšné komunikace:
- kontakt – kontrakt – debriefing,
- modelové situace a praktická cvičení.

• Neverbální komunikace
- upselling jako nezbytný nástroj aneb jak prodat nenásilnou formou, pouze se naučit správně klást otázky,
- interakce ticha – kdy ji použít,
- body languages aneb co nám řeč těla prozradí.

• Komunikační kompetence manažera

• Otázky, které vám pomohou v komunikaci se zaměstnanci, kolgy či zákazníkem aneb otázky, se kterými se vám podaří dostat pod kůži – s elegancí, bez emocí, s přehledem i nadhledem.


Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Externí a interní komunikace pro HR a manažery

Vybraný termín:

2.4.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a jedna ? Součet zapište číslicemi.