Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Elektronizace pracovněprávní agendy

Základní info

Seminář je určen:

Seminář je určen zejména personalistům, ale také vedoucím zaměstnancům a jiným osobám, které se zabývají vedením lidských zdrojů.
Co Vám seminář přinese:

Je v dnešní době možné uzavírat pracovněprávní dokumenty v elektronické podobě a přiblížit se v oblasti HR k paperless office? V rámci tohoto semináře při hledání odpovědi na tuto otázku probereme nejen obecnou právní úpravu elektronických dokumentů a elektronických podpisů, ale zejména specifika pracovněprávních předpisů, z nich vyplývajících rizika a omezení. Probereme, co je nutné při zavádění elektronizace vzít do úvahy a čeho se vyvarovat.
Obsah semináře:

1. Obecná právní úprava elektronických dokumentů

Povíme si, co je elektronický dokument a zda a za jakých podmínek je rovnocenný s dokumentem v listinné podobě.

2. Jak na elektronické podpisy

Dále probereme podepisování elektronických dokumentů, vysvětlíme si, jaké jsou druhy elektronických podpisů a elektronických pečetí a projdeme možnosti jejich použití v rámci pracovněprávních vztahů.

3. Elektronizace pracovněprávních dokumentů

Následně se podíváme na to, které dokumenty lze s přihlédnutím k praktické personální praxi již dnes mít v elektronické podobě, kde naopak ještě raději vyčkat a jaká rizika nám hrozí při zavádění elektronizace.

4. Diskuse

Na Vaše otázky se budu snažit odpovědět již v průběhu semináře, ale samozřejmě si můžete dotazy nechat i až na závěr.
Časový harmonogram semináře:

8.30 - 9.00 - prezence účastníků

9.00 - 11.00 - přednáška (1. část)

11.00 - 11.15 - přestávka s občerstvením

11.15 - 13.00 - přednáška (2. část + diskuze)

Elektronizace pracovněprávní agendy

Vybraný termín:

2.12.2019  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a šest ? Součet zapište číslicemi.