
Vystudovala Universitu J.A.Komenského - andragogika.
Praxe: Vedení podniku, ředitelka velkoobchodu, manažer obchodní skupiny finančního poradenství a pojišťovnictví. Od r.2000 vedoucí projektů vzdělávání, vedoucí divize vzdělávání v nadnárodní personální společnosti, koordinátor outplacementových a outdoorových projektů, poradce projektů AC. Od r. 2007 trenér, kouč a lektor.
Specializace: Prodejní a manažerské dovednosti, Psychologie prodeje, Komunikační dovednosti, Personalistika pro manažery, Koučink.
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční.
Cíl kurzu:
Dokázat se prosadit
Posílit vlastní sebejistotu a sebeúctu v jednání s okolím
Pochopit smysl a účel asertivity a principy asertivní komunikace
Naučit se vědomě používat nástroje asertivní komunikace.
Nejvhodnější pro:
Určeno pro všechny, kteří chtějí nenásilně, vlídně, ale pevně vyjádřit svůj názor, chtějí se více prosadit, chtějí s ostatními jednat vstřícně, ale rozhodně. Vhodné i pro manažery a zaměstnance, kteří chtějí lépe komunikovat se svými kolegy, zákazníky či klienty.
Obsah kurzu:
• Co je a není asertivita
• Rozdíly mezi agresivitou, manipulací, pasivitou a asertivitou
• Vztah k sobě a k okolí - OK+/OK-
• Hranice sebeúcty
• Dotazník sebeprosazení
• Principy asertivní komunikace
• Asertivní práva
• Asertivní nástroje komunikace
• Asertivní přístup k řešení nepříjemných/obtížných situací
• Partnerské jednání stylem výhra – výhra
• Fix-Coaching