Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Apollo 13™

Základní info

Manažerské hry  Představení simulace Apollo 13™

Odpočítáváme poslední hodiny do ukončení úspěšného projektu. Nebo neúspěšného? Nenechte si ujít simulaci, která vám ihned a prokazatelně zvýší návratnost investice do vývoje, správy a řízení IT služeb ve vašem IT týmu.

Apollo 13 ITSM pro týmy ITIL® je efektivní nástroj na ovládání IT. Přesto i vy patříte mezi organizace, které investovali do školení svých zaměstnanců, ale nedaří se vám překlopit tyto znalosti do praktických přínosů?

Využití "best pratice" vyžaduje změnu přístupu zainteresovaných stran. A přesně o tom je tato simulace. Na praktických příkladech si vyzkoušíte uplatňování osvědčených postupů ITSM v organizaci.

ITSM simulátor pomáhá týmům
  • zlepšit komunikaci
  • stát se výkonnějším týmem
  • využít potenciál agilního řízení
  • posílit sounáležitost členů v organizaci
  • pochopit vnitrofiremní procesy, vstupy a výstupy
Scénář simulace Nejúspěšnější z neúspěšných akcí v dějinách astronautiky dle ITSM

Astronauti jsou na misi 55hodin a 55minut, když se na palubě letadla ozve hlasitá rána. Jedna z nádrží s kyslíkem explodovala a poškodila další palivové články, které jsou primárním zdrojem energie. 

Tlak začal klesat. Elektrické napájení záložních akumulátorů má životnost 10hodin. Astronauti jsou ale 87 hodin od domova.

Čeká vás nesmírně obtížný, ne-li nemožný boj o život. Obletět s těžce poškozenou lodí Měsíc, vrátit se k Zemi a bezpečně přistát. Pokud nebudete pracovat jako tým, energie a kyslík dojdou dříve, než se dostanete zpět na Zem. 

Vítejte v simulátoru APOLLO 13 – ITSM Experience! Cíle ITSM simulace

Závisí na tom, čeho chce vaše organizace dosáhnout, jak vyspělé máte procesy, jaké problémy a požadavky chcete vyřešit. Některé z cílů, kterých v simulaci dosáhneme:

  • efektivnější komunikace a spolupráce
  • pragmatické a kontinuální zlepšování služeb
  • jasně definované, odsouhlasení úkoly, role a odpovědnosti
  • jednodušší koordinace osob, procesů, produktů a partnerů
  • demonstrace, jak správné nástroje pomáhají řídit workflow a podporují sdílení znalostí
Proč Apollo 13 Je vám některá z těchto situacé povědomá? Nebude to jednoduché
  • Organizace chápe ITSM jako složitý implementační projekt, nikoliv jako nástroj neustálého zlepšování IT Service Managementu.
Nemáme jasné byznys cíle
  • IT divize je až příliš soustředěna interně, nedokáže se zaměřit na koncové uživatele, resp. business a přínosy, které „best practice“ metodiky, jako je ITIL přináší.
Nedokážeme realizovat změny
  • Až příliš málo pozornosti je věnováno pilířům „ABC“: osobní postoj (Attitude), chování (Behavior) a kultura organizace (Culture). Další chybou je i nedostatečná kompetence realizovat změny.
Potřebujeme změnu
  • Aplikování osvědčených postupů (best pratice) vyžaduje změnu přístupu zainteresovaných osob v organizaci. Ale chybí nám praktické příklady jak začít.
Apollo 13 ITSM pro manažery Standardní kurzy jsou zaměřeny na úspěšné absolvování certifikace (až 80% je teorie a terminologie), nikoliv na překlopení teorie do praxe.  Největších přínosů dosáhnete u manažerů, kteří chtějí
  • Identifikovat oblasti zlepšení pracovních procesů
  • Přeložit teorii best practice ITSM dle ITIL do praxe
  • Pochopit a prožít přínosy procesního stylu práce na projektech
Harmonogram - Osnova

09:00 – 17:00

V simulaci jsou aplikovány reálné scénáře z mise Apollo 13. Budete pracovat jako tým řídícího centra „Mission Control Center in Houston“. Vaše ITSM mise: Dostaňte zničený modul s posádkou bezpečně zpátky domů.

Díky tomuto scénáři se vy a vaši kolegové naučí využívat všechny přínosy ITSM best practice ITIL. Celá simulace se „hraje“ ve 4 kolech:

Build & launch

  • Fitting it all together and making it fly

Earth orbit & lunar approach

  • The earth is getting smaller and smaller...

Trans earth coast

  • The long journey home

Re-entry and splashdown

  • Making it back alive

Tým musí přeložit strategii NASA do „Service Design“ – návrhu služeb pro „Building & Launching“ – vybudování a spuštění a „Maintaining & Supporting“ – správu a podporu mise.

Váš tým musí dle „Service Transition“ převést Apollo 13 do funkční fáze „Service Design“. 

Během celé mise bude váš tým čelit mnoha událostem (events), incidentům (incidents) a požadavkům (request) posádky Apollo 13. V první fázi se zaměříte na oblasti, jako je Service Desk, Incident a Problem Management. 

V průběhu simulace bude váš tým řídícího centra konfrontován se změnami, požadavky na kapacitu (Capacity Management ), kontinuitu (Continuity Management) a paralelně musíte vyřešit řadu dalších problémů (issue).

Tým musí prokázat, že je schopen dosáhnout dohodnutých strategických cílů a smlouvních požadavků o poskytování služeb (Service Agreements).

V každém kole tým absolvuje následující kroky

  • Návrh a zlepšování procesů
  • Simulace dohodnutých scénářů
  • Monitorování a reportování zainteresovaným
  • Neustále zlepšování služeb CSI (Continuous Service Improvement)

Apollo 13™

Vybraný termín:

6.12.2019  Praha 1

Cena
9 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a dvě ? Součet zapište číslicemi.