Akademie digitálního marketingu (DigiAka)

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Dodavatel

    Profil firmy na EduCity:
  • Akce

  • Typ akce:
    studium
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    2681429
  • Lektor

  • Popis

    Petr Laštovka

    Comtech

    Petr Laštovka má v agentuře Comtech na starosti strategické plánování a digitální reklamu. Mezi značky zasažené jeho nápady se octly např. T-Mobile, ČSOB, SPP, Nestlé, O2, Aquila či Klub Kudy z nudy.

    Jan Suda

    McCann Prague

    Jan Suda s láskou pracuje na digitálních komunikačních strategiích již 16 let. Po mnoha letech tvorby mediálních strategií a kampaní se v poslední době věnoval inkubaci těch nejzásadnějších a nových směrů digitální komunikace.

    Vladimír Rejlek

    Wunderman

    Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 12 let. V současnosti je šéfem digital marketingu v agentuře WUNDERMAN.

    Lukáš Rýdl 

    Lukáš je držitelem certifikátu TDMA (Trusted Digital Media Advisor) od společnosti Google. Má zkušenosti s digitálním marketingem na mezinárodní úrovni v globální agentuře ReachLocal, kde byl zodpovědný za strategii prodeje online marketingových služeb a adaptaci nových trendů v oblasti online marketingu.

    Jan Ambrož

    Jan Ambrož má na starosti digitální obsah klientů agentury WUNDERMAN. Obsahovému marketingu, strategiím a copywritingu se věnuje 10 let.

    Michal Popelář 

    Actum+

    Michal Popelář se digitálním médiím věnuje od roku 1998. Aktuálně na pozici Managing Directora společnosti Actum+ pomáhá firmám zlepšovat a definovat zákaznickou zkušenost v digitálních kanálech.

    Pavel Jašek 

    Pavel Jašek se zaměřuje na vyhodnocování digitálního marketingu z pohledu webové a zákaznické analytiky. Pracuje jako analytik v Google. Dříve vedl zákaznický výzkum v Tipsportu a působil v Dobrém webu jako konzultant a lektor školení Google Analytics.

    Luboš Plotěný

    Dobrý web

    Luboš je ředitelem digitální agentury Dobrý web a user experience agentury ExperienceU. Je předsedou Asociace UX. Napsal knihu Budování úspěšného firemního webu a je spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní.

    Martin Bednář

    Martin Bednář je lektor, kouč a ředitel společnosti AD FONTE. Má za sebou 14 let praxe na vedoucích a manažerských pozicích, 6 let praxe na obchodních pozicích a 8 let praxe jako kouč, trenér a lektor.

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Budova METEOR C (3. patro) (školicí prostory OTIDEA a.s.) Thámova 681/32 180 00 Praha 8
  • Termín

  • Doba trvání:
    9 dní
  • Počet vyučovaných hodin:
    63
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Akademie digitálního marketingu (DigiAka)

Akademie digitálního marketingu je vzdělávací projekt, během něhož získají studenti komplexní know-how z oblasti digitálního marketingu. Akademie je určena pro zájemce, kteří se chtějí uplatnit především na pozicích digitální account manager a digitální marketér v agenturních i klientských týmech.

 

Během 13týdenní výuky se studenti v rámci 9 tematických modulů seznámí se všemi klíčovými oblastmi digitálního marketingu. Jeden z modulů je zaměřen i na prodejní a prezentační dovednosti. Ten má studentům pomoci v nácviku a přípravě na jejich prodejní prezentaci řešení (obhajobu seminární práce). Během výuky si studenti prakticky vyzkouší přípravu analýzy aktivit firmy v digitálním prostředí, návrh strategie, postupu a kreativy řešení, definici cílů a způsobů jejich měření a komunikaci se zadavatelem. Certifikát čeká na všechny absolventy, kteří úspěšně zvládnou praktická cvičení, závěrečný test a obhajobu seminární práce před reálným klientem.

 

ŠPIČKOVÍ ODBORNÍCI Z PRAXE | KNOW-HOW PRO REÁLNÝ SVĚT | KARIÉRNÍ AKCELERACE
13 setkání: Akademie zahrnuje 9 výukových dní, 2 konzultace, 1 prodejní prezentaci nanečisto a 1 prodejní prezentaci načisto (obhajoba seminární práce), které jsou plánovány vždy na středu.

 

9 MODULŮ: - Úvod do digitální integrované komunikace - Byznys cíle a řízení projektů - Prezentační a prodejní dovednosti - Online uživatel a média - Webová analytika - User Experience - Search Engine Marketing - Obsah a e-mailing - Sociální média

 

CERTIFIKÁT PRO ÚSPĚŠNÉ ABSOLVENTY: - Hodnocení praktických úkolů a docházky - Hodnocení závěrečného testu - Hodnocení seminární práce s komentáři garantů - Hodnocení odborných znalostí a osobní hodnocení - Hodnocení prodejní prezentace řešení (obhajoba) - Doporučení, jakým směrem se v kariéře ubírat Akademii pořádají digitální agentura Dobrý web a Asociace komunikačních agentur (AKA), zastoupená svou digitální sekcí Digitální agentury.

 

Více informací:

Bližší informace o kurzu Akademie digitálního marketingu - DigiAka

Školení konzultační agentury Dobrý web

Školení vhodná pro marketingové pracovníky, obchodníky, manažery, grafiky, kodéry, prográmátory, analytiky, informační architekty. Školí se optimalizace pro vyhledávače (SEO), správa PPC kampaní, použitelnost a přístupnost webu, vyhodnocování statistik návštěvnosti, internetový marketing pro e-shopy, marketing v sociálních sítí a další.

Celou nabídku najdete na stránkách školení Dobrého webu >>

Video doplňující kurz Akademie digitálního marketingu (DigiAka)

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - Dobrý web

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je šest a deset ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

Dobrý web

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace