Akademie digitálního marketingu (DigiAka)

  • TOP
  • Lektor

  • Popis

    Petr Laštovka

    Comtech

    Petr Laštovka má v agentuře Comtech na starosti strategické plánování a digitální reklamu. Mezi značky zasažené jeho nápady se octly např. T-Mobile, ČSOB, SPP, Nestlé, O2, Aquila či Klub Kudy z nudy.

    Jan Suda

    McCann Prague

    Jan Suda s láskou pracuje na digitálních komunikačních strategiích již 16 let. Po mnoha letech tvorby mediálních strategií a kampaní se v poslední době věnoval inkubaci těch nejzásadnějších a nových směrů digitální komunikace.

    Vladimír Rejlek

    Wunderman

    Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 12 let. V současnosti je šéfem digital marketingu v agentuře WUNDERMAN.

    Lukáš Rýdl 

    Lukáš je držitelem certifikátu TDMA (Trusted Digital Media Advisor) od společnosti Google. Má zkušenosti s digitálním marketingem na mezinárodní úrovni v globální agentuře ReachLocal, kde byl zodpovědný za strategii prodeje online marketingových služeb a adaptaci nových trendů v oblasti online marketingu.

    Jan Ambrož

    Jan Ambrož má na starosti digitální obsah klientů agentury WUNDERMAN. Obsahovému marketingu, strategiím a copywritingu se věnuje 10 let.

    Michal Popelář 

    Actum+

    Michal Popelář se digitálním médiím věnuje od roku 1998. Aktuálně na pozici Managing Directora společnosti Actum+ pomáhá firmám zlepšovat a definovat zákaznickou zkušenost v digitálních kanálech.

    Pavel Jašek 

    Pavel Jašek se zaměřuje na vyhodnocování digitálního marketingu z pohledu webové a zákaznické analytiky. Pracuje jako analytik v Google. Dříve vedl zákaznický výzkum v Tipsportu a působil v Dobrém webu jako konzultant a lektor školení Google Analytics.

    Luboš Plotěný

    Dobrý web

    Luboš je ředitelem digitální agentury Dobrý web a user experience agentury ExperienceU. Je předsedou Asociace UX. Napsal knihu Budování úspěšného firemního webu a je spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní.

    Martin Bednář

    Martin Bednář je lektor, kouč a ředitel společnosti AD FONTE. Má za sebou 14 let praxe na vedoucích a manažerských pozicích, 6 let praxe na obchodních pozicích a 8 let praxe jako kouč, trenér a lektor.

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Budova METEOR C (3. patro) (školicí prostory OTIDEA a.s.) Thámova 681/32 180 00 Praha 8
  • Termín

  • Termín zahájení:
    28.2.2019 – 09:00 hod.
  • Termín ukončení:
    27.6.2019 – 16:00 hod.
  • Od – do:

    9:00 - 16:00, 3 měsíce

  • Doba trvání:
    9 dní
  • Počet vyučovaných hodin:
    63
  • Cena *

  • Cena:
    24950 Kč + 21% DPH
  • Popis ceny:

Popis kurzu Akademie digitálního marketingu (DigiAka)

Akademie digitálního marketingu je vzdělávací projekt, během něhož získají studenti komplexní know-how z oblasti digitálního marketingu. Akademie je určena pro zájemce, kteří se chtějí uplatnit především na pozicích digitální account manager a digitální marketér v agenturních i klientských týmech.

 

Během 13týdenní výuky se studenti v rámci 9 tematických modulů seznámí se všemi klíčovými oblastmi digitálního marketingu. Jeden z modulů je zaměřen i na prodejní a prezentační dovednosti. Ten má studentům pomoci v nácviku a přípravě na jejich prodejní prezentaci řešení (obhajobu seminární práce). Během výuky si studenti prakticky vyzkouší přípravu analýzy aktivit firmy v digitálním prostředí, návrh strategie, postupu a kreativy řešení, definici cílů a způsobů jejich měření a komunikaci se zadavatelem. Certifikát čeká na všechny absolventy, kteří úspěšně zvládnou praktická cvičení, závěrečný test a obhajobu seminární práce před reálným klientem.

 

ŠPIČKOVÍ ODBORNÍCI Z PRAXE | KNOW-HOW PRO REÁLNÝ SVĚT | KARIÉRNÍ AKCELERACE
13 setkání: Akademie zahrnuje 9 výukových dní, 2 konzultace, 1 prodejní prezentaci nanečisto a 1 prodejní prezentaci načisto (obhajoba seminární práce), které jsou plánovány vždy na středu.

 

9 MODULŮ: - Úvod do digitální integrované komunikace - Byznys cíle a řízení projektů - Prezentační a prodejní dovednosti - Online uživatel a média - Webová analytika - User Experience - Search Engine Marketing - Obsah a e-mailing - Sociální média

 

CERTIFIKÁT PRO ÚSPĚŠNÉ ABSOLVENTY: - Hodnocení praktických úkolů a docházky - Hodnocení závěrečného testu - Hodnocení seminární práce s komentáři garantů - Hodnocení odborných znalostí a osobní hodnocení - Hodnocení prodejní prezentace řešení (obhajoba) - Doporučení, jakým směrem se v kariéře ubírat Akademii pořádají digitální agentura Dobrý web a Asociace komunikačních agentur (AKA), zastoupená svou digitální sekcí Digitální agentury.

 

Více informací:

Bližší informace o kurzu Akademie digitálního marketingu - DigiAka

Školení konzultační agentury Dobrý web

Školení vhodná pro marketingové pracovníky, obchodníky, manažery, grafiky, kodéry, prográmátory, analytiky, informační architekty. Školí se optimalizace pro vyhledávače (SEO), správa PPC kampaní, použitelnost a přístupnost webu, vyhodnocování statistik návštěvnosti, internetový marketing pro e-shopy, marketing v sociálních sítí a další.

Celou nabídku najdete na stránkách školení Dobrého webu >>

Video doplňující kurz Akademie digitálního marketingu (DigiAka)

Objednat účast na kurzu - Akademie digitálního marketingu (DigiAka)
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
Počet účastníků (číslo):
E-mail:
Telefon:
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je devět a jedna ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace