Agresivita při práci s klientem

kurz

Základní info

Agresivní klient a jak s ním pracovat vychází ze skutečností, že se pracovníci v sociálních službách setkávají s klienty a jejich agresivitou. Je důležité si uvědomit, že i pracovník sám je vystaven svým vlastním projevům agrese. Agrese je široce známý pojem, se kterým se setkal každý z nás.

Společnost se snaží s touto lidskou složkou v různých směrech vyrovnávat a regulovat ji. Vymezit pojem agrese, agresivita, jak se může projevovat a je důležité si ujasnit, proč se lidé chovají agresivně. Dozvědět se, jak takovým projevům předcházet, jak vyhodnotit akutní projev agrese a jak na něj vhodně, podle konkrétní situace, reagovat.

Agresivní chování je důležitým tématem v péči o seniory žijící v institucionální péči. Osvojit si některé metody, které pomáhají snížit agresi při konfliktu. Také získat větší jistotu pro práci s agresí a snížit svoji hladinu stresu.

Agresivita při práci s klientem

akreditace MPSV
Vybraný termín:

 Praha

Cena
13 600 Kč

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.