Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Profesionální telefonická komunikace pro pracovníky ve zdravotnictví

Základní info

Profesionální telefonická komunikace pro pracovníky ve zdravotnictví

Popis kurzu: Zdravotnictví je specifickou oblastí, která klade velké nároky na komunikaci s klienty. Seminář je zaměřen na dosažení profesionální komunikace po telefonu při styku s klienty, dodavateli, kolegy či jinými obchodními partnery po telefonu. Asertivní chování zaměstnance, schopnost okamžité reakce při zvládání námitek klienta bez emočního vypětí a s konkrétními návrhy řešení, to jsou dovednosti, které se dnes od profesionálního pracovníka ve zdravotnictví očekávají. Co mi kurz přinese:
  • Naučíte se umění efektivní telefonické komunikace s pacienty a kolegy ve zdravotnictví.
  • Procvičíte si správnou komunikaci po telefonu a vyvarujete se nesprávných návyků při komunikaci.
  • Naučíte se efektivněji při komunikaci po telefonu používat hlas a intonaci.
  • Osvojíte si řešení problémových situací a konfliktů při hovorech s pacienty a kolegy ve zdravotnictví - jak zvládnout rozčileného člověka.
  • Po absolvování tohoto kurzu budete při telefonické komunikaci profesionálnější.
Délka: 8 hodin Forma studia: prezenční Způsob ukončení studia: Osvědčení o absolvování Komu je kurz určený?
  • Pracovníkům různých oblastí ve zdravotnictví, k jejichž náplni práce patří i komunikace s klienty, dodavateli, kolegy či jinými obchodními partnery po telefonu.
Vstupní předpoklady: základní vzdělání, věk 18 let Program nebo obsah:
  • Motivace pro profesionální službu po telefonu ve zdravotnictví
  • Co ovlivňuje utváření prvního dojmu o společnosti po telefonu
  • Techniky efektivní telefonní komunikace s pacienty a kolegy ve zdravotnictví
  • Kladení otázek, aktivní naslouchání při telefonických rozhovorech s pacienty a kolegy
  • Specifika telefonní komunikace ve zdravotnictví
  • Fáze telefonního hovoru a jejich správný průběh
  • Pravidla při přepojování hovoru s pacienty a kolegy ve zdravotnictví
  • Práce s hlasem
  • Zvládání obtížných komunikačních situací při telefonátech s pacienty a kolegy ve zdravotnictví
  • Typy svízelných osob, jak s nimi po telefonu jednat
  • Kontrola emocí, klíčové elementy asertivního chování a jeho využití ve zdravotnictví
  • Praktický nácvik

Profesionální telefonická komunikace pro pracovníky ve zdravotnictví

Vybraný termín:

11.10.2019  Karlovy Vary

Cena
1 815 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a jedna ? Součet zapište číslicemi.