Zobrazit vše

Úvod do procesního řízení, modelování a zlepšování

Proces, který má smysl a přináší firmě benefity, funguje jen když je nedílnou součástí každodenní práce všech pracovníků podílejících se na něm.
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
2 dny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT22010100
Řízení v IT
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy v konkrétním termínu s živým lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
10. - 11. 6. 2024
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT22010100-0008
Cena bez DPH
16 600 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT22010100-0002
Cena bez DPH
16 600 Kč

Popis kurzu

Na to je potřeba zvládnout všech sedm oblastí, ze kterých se procesní řízení skládá. Poskytneme Vám ucelený úvod do všech těchto sedmi oblastí a umožníme Vám udělat klíčová rozhodnutí, bez kterých není možné procesy uvést do života, vybrat správné metody modelování, optimalizovat procesy a v dnešní době hlavně automatizovat procesy.

Komu je kurz určen

  • Manažeři
  • IT Manažeři
  • Vedoucí projektů
  • Vlastníci procesů
  • Specialisti

Obsah kurzu

Definice a základní koncepty
Soulad se strategií firmy
  • Cíle procesu
  • Jednotlivé strategie
  • Strategické cíle
Modelování procesů
  • Procesní mapa
  • Popis procesu
  • Modelovací metody
Orientace na zákazníka
  • Zákazník procesu
  • Hlas zákazníka
Neustálé zlepšování
  • Zásady zlepšování
  • Demingův cyklus
  • Teorie omezení
  • Metody a nástroje zlepšování
Řízení změny
  • Změny myšlení
  • Křivka změny
  • Metody a nástroje změny
Řízení kompetencí
  • Identifikace kompetencí
  • Plán rozvoje
Firemní kultura
  • Typy firemní kultury
  • Žádoucí kultura
  • Změna kultury
  • Návaznosti na organizaci
Procesní rámec
 

Cíle

  • Pochopit sedm oblastí procesního řízení
  • Rozumět důležitosti těchto sedmi oblastí
  • Umět rozhodovat o tom, jaké metody modelování jsou vhodné
  • Vybrat vhodné metody optimalizace procesů
  • Umět přesvědčit pracovníky o užitečnosti procesů

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
DevOps 14. 4. 2024
Metoda Six Sigma a její výhody

Six Sigma je metodologie pro řízení procesů a zlepšování kvality, která se zaměřuje na minimalizaci variability a nedokonalostí v procesech a produktech. Cílem Six Sigma je dosáhnout maximální kvality výstupů a minimalizovat výskyt chyb nebo vadných produktů.

Náhledový obrázek novinky
ITIL 1. 2. 2024
Jaké existují certifikace ITIL 4?

Certifikační schéma ITIL 4 lze přizpůsobit individuálním potřebám jednotlivce i organizace. Používá modulární, vrstvený přístup, který umožní vybudovat komplexní pohled na řízení služeb nebo se zaměřit na konkrétní znalosti.

Náhledový obrázek novinky
ITIL 11. 1. 2024
Konference itSMF: AI ve službách IT

V lednu 24. a 25. proběhne konference itSMF, jejímž organizátorem je itSMF Czech Republic. S nástupem umělé inteligence přichází otázka, zda by měla být správa IT služeb inteligentní a zda by měla být pod správou umělé inteligence (AI). 

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
DevOps 14. 4. 2024
Metoda Six Sigma a její výhody

Six Sigma je metodologie pro řízení procesů a zlepšování kvality, která se zaměřuje na minimalizaci variability a nedokonalostí v procesech a produktech. Cílem Six Sigma je dosáhnout maximální kvality výstupů a minimalizovat výskyt chyb nebo vadných produktů.

Náhledový obrázek novinky
ITIL 1. 2. 2024
Jaké existují certifikace ITIL 4?

Certifikační schéma ITIL 4 lze přizpůsobit individuálním potřebám jednotlivce i organizace. Používá modulární, vrstvený přístup, který umožní vybudovat komplexní pohled na řízení služeb nebo se zaměřit na konkrétní znalosti.

Náhledový obrázek novinky
ITIL 11. 1. 2024
Konference itSMF: AI ve službách IT

V lednu 24. a 25. proběhne konference itSMF, jejímž organizátorem je itSMF Czech Republic. S nástupem umělé inteligence přichází otázka, zda by měla být správa IT služeb inteligentní a zda by měla být pod správou umělé inteligence (AI). 

Proč s námi