Základní info
V tomto kurzu se naučíte používat základní nástroje vhodné pro spolupráci a řízení týmu. Cílem školení je naučit se efektivní online komunikaci, sdílení dokumentace, úkolů a nápadů v reálném čase.
Obsah
- Microsoft Office 365 úvod
- Přehled služeb, základní odlišnosti dle zvoleného plánu
- Výhody a benefity oproti standardní desktopové verzi MS Office
- Přihlášení k Microsoft Office 365 a možnosti nastavení služeb uživatelem
- Zobrazení informací a správa profilu uživatele v Microsoft Office 365
- Ukládání, sdílení a synchronizace pracovních souborů v cloudovém prostředí OneDrive nebo SharePoint
- Možnosti práce s poznámkovým blokem OneNote, sdílení obsahu
- Teams nástroje pro spolupráci a skupinový chat. Vytváření pracovních týmů, schůzky, chat, online prezentace, práce se soubory
- Interní sociální síť organizace Yammer – příspěvky, skupiny a nastavení
- Sběr dat s Forms – průzkumy, kvízy, hlasování a vyhodnocení dat v Excelu
- Online prezentace a bulletiny pro sdílení na webu v nástroji Sway
- Nástroj pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) v aplikaci Outlook Customer Manager (Aplikace je dostupná pouze v licenci- Business Premium)
Rozsah kurzu
- Uvedený obsah je v rozsahu 1 den
- Obsah i rozsah kurzu lze přizpůsobit dle Vašich potřeb
- Výukový den trvá 8 hodin
- Výuková hodina trvá 60 minut
Kurz je realizován prezenční formou
Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
Obsah i rozsah kurzu přizpůsobíme klientovi
Základní cena kurzu pro skupinu do 10 osob je 19.900,- Kč bez DPH za den