Test Management

Základní info

Cílem školení je představit všechny aktivity, které souvisejí s test managementem. Ukážeme si, jak navrhnout strategii a plán testování, jak připravit test design, řídit exekuci a jak proces testování reportovat. Mimo standardních aktivit testování si představíme také nové trendy v testingu a možnosti, jak motivovat tým testerů.
Účastníci kurzu by měli mít alespoň základní přehled o procesu testování softwaru a praktické zkušenosti s testováním softwaru. Školení není určeno začátečníkům bez jakékoliv praxe v testování.

Cílová skupina:

Školení je primárně určeno test managerům, kteří jsou odpovědni za návrh a realizaci testování na projektech. Kurz je však vhodný i pro role na které má proces testování přímý dopad jako Project manager, Business analytik, Delivery manager apod.

 

Obsah školení:

1. den
V první polovině kurzu si představíme současné trendy v testingu. Na metodikách vývoje si ukážeme, jak se mění požadavky na testování. Popíšeme si plán a strategii testů. Ukážeme si konkrétní případytěchto dokumentů z praxe. Účastníci si pak vyzkouší na modelovém případu vytvořit draft vlastní strategie testů.
Témata:

  • Trendy v testování
  • Metodiky vývoje
  • Plánování testů
  • Testovací strategie
2. den
Ve druhé části kurzu si ukážeme nejčastější chyby v test designu. Probereme úskalí zavedení automatizace testů a ukážeme si jakých chyb se vyvarovat. Ukážeme si, jak správně reportovat stav a výsledky během celého procesu testů.  Zopakujeme jak správně a efektivně zadávat chyby i v souvislosti s reportingem. Na konec probereme doporučení, jak motivovat testovací tým.
Témata:
  • Test design
  • Automatizace testů
  • Reporting
  • Bug tracking
  • Motivace týmu

 

Test Management

Vybraný termín:

10.11.2020 –  11.11.2020  Praha
09:00 – 17:00 hod.

Cena
11500 Kč

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a pět ? Součet zapište číslicemi.