Office 365 Administrator

Základní info

Popis kurzu

Tento kurz se zaměřuje na dovednosti potřebné k nastavení Office 365 tenant, včetně federace s existující identitou uživatelů, a dovednosti potřebné k udržení Office 365 tenant a jeho uživatelů.

Cíle kurzu

Po absolvování tohoto kurzu budou studenti schopni:

  • Naplánovat nasazení Office 365, nakonfigurovat tenanta Office 365 a naplánovat pilotní nasazení.

  • Spravovat uživatele, skupiny a licence Office 365 a konfigurovat delegovanou správu.

  • Naplánovat a nakonfigurovat připojení klienta k Office 365.

  • Naplánovat a nakonfigurovat synchronizaci adresářů mezi Microsoft Azure AD a místní službou AD DS.

  • Naplánovat a implementovat nasazení Office 365 ProPlus.

  • Plánovat a spravovat příjemce a oprávnění Microsoft Exchange Online.

  • Plánovat a konfigurovat služby Exchange Online.

  • Plánovat a konfigurovat Microsoft Teams

  • Plánovat a konfigurovat Microsoft SharePoint Online.

  • Naplánovat a nakonfigurovat řešení pro spolupráci Office 365.

  • Naplánovat a nakonfigurovat integraci mezi Office 365 a Microsoft Azure Information Protection.

  • Monitorovat a kontrolovat služby Office 365 a řešit problémy s Office 365.

  • Naplánovat a implementovat federaci identit mezi místní službou AD DS a Azure AD. 

Určeno pro

Tento kurz je určen pro IT profesionály, kteří jsou zodpovědní za plánování, konfiguraci a správu prostředí Office 365.

Předpoklady

Očekává se, že studenti, kteří se tohoto kurzu zúčastní, budou mít poměrně široké znalosti o několika místních technologiích, jako je Domain Name System (DNS) a Active Directory Domain Services (AD DS). Kromě toho by měli mít obecné znalosti o Microsoft Exchange Server, Microsoft Lync Server nebo Skype pro Business Server a Microsoft SharePoint Server.

Studijní materiály

Materiály jsou v elektronické podobě.

Office 365 Administrator

Vybraný termín:

18.10.2021 –  22.10.2021  Online

Cena
37000 Kč

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a osm ? Součet zapište číslicemi.