Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM) (CZ)

Základní info

Popis kurzu

Tento kurz vám poskytne seznámení s možnostmi zapojení zákazníků v Dynamics 365. Seznámíte se s konceptem, jakož i s každou aplikací pro zapojení zákazníků, včetně Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Zákaznický servis, Dynamics 365 Field Service a funkce řízení vztahů se zákazníky (CRM) v Dynamics 365 Project Operations. Tento kurz zahrnuje přednášku i praktické laby.

 

Modul 1: Základy marketingu Dynamics 365

Tento modul pokrývá základní koncepty zapojení zákazníků a to, co mají aplikace pro zapojení zákazníků společné, než se ponoří do Dynamics 365 Marketing. Začínáme se standardními marketingovými obchodními procesy a s tím, jak je Marketing oslovuje. Poté prozkoumáme možnosti produktu. Nakonec se věnujeme dalším marketingovým aplikacím, jako jsou LinkedIn Campaign Manager, Dynamics 365 Customer Voice a Dynamics 365 Customer Insights.

Lekce


  • Seznámení se s aplikacemi pro interakci se zákazníky Dynamics 365

  • Průzkum Dynamics 365 Marketing

  • Možnosti Dynamics 365 Marketing

  • Přehled dalších marketingových aplikací

  • Lab: Práce s aplikacemi pro zapojení zákazníků

  • Lab: Správa zákazníků a aktivit

  • Lab: Hledání a filtrování dat

  • Lab: Dynamics 365 Marketing Capstone Lab


Modul 2: Základy prodeje Dynamics 365

Tento modul poskytuje úvod do Dynamics 365 Sales. Začínáme se standardními obchodními procesy a tím, jak se řeší. Poté prozkoumáme možnosti produktu. Nakonec pokryjeme další prodejní aplikace, jako jsou Sales Insights a Sales Navigator.

Lekce

  • Průzkum Dynamics 365 Sales

  • Správa životního cyklu prodeje pomocí Dynamics 365 Sales

  • Přehled dalších prodejních aplikací

  • Lab: Dynamics 365 Sales Capstone Lab


Modul 3: Základy zákaznické služby Dynamics 365

Tento modul poskytuje úvod do Dynamics 365 Customer Service. Začínáme se standardními obchodními procesy služeb zákazníkům a s tím, jak je Zákaznický servis řeší. Poté prozkoumáme možnosti produktu. Nakonec se věnujeme dalším aplikacím zákaznických služeb, jako je Omnichannel pro zákaznický servis, Dynamics 365 Customer Service Insights, plánování zákaznických služeb a propojený zákaznický servis.

Lekce

  • Průzkum Dynamics 365 Customer Service

  • Možnosti zákaznických služeb Dynamics

  • Přehlde dalších aplikací zákaznických služeb

  • Lab: Dynamics 365 Capstone Lab


Modul 4: Základy Dynamics 365 Field Service

Tento modul poskytuje úvod do Dynamics 365 Field Service. Začínáme se standardními obchodními procesy v oblasti terénních služeb a tím, jak je Field Service řeší. Poté prozkoumáme možnosti produktu, včetně generování pracovních příkazů, plánování, správy zásob a správy aktiv.

Lekce

  • Průzkum Dynamics Field Service

  • Generování pracovních příkazů v Dynamics 365 Field Service

  • Možnosti plánování Dynamics 365 Field Service

  • Průzkum možností správy zásob Dynamics 365 Field Service

  • Možnosti správy aktiv Dynamics 365 Field Service

  • Lab: Dynamics 365 Capstone Lab


Modul 5: Základy operací projektu Dynamics 365 (CRM)

Tento modul poskytuje úvod do aspektů zapojení zákazníků v Dynamics 365 Project Operations. Začínáme se standardními projektovými obchodními procesy a s tím, jak je řeší Project Operations. Poté prozkoumáme možnosti produktu, včetně prodeje, správy projektů a využití zdrojů.

Lekce

  • Průzkum Dynamics 365 Project Operations

  • Možnosti prodeje Dynamics 365 Project Operations

  • Plánování projektů pomocí Dynamics 365 Project Operations

  • Možnosti využití zdrojů v Dynamics 365 Project Operations

  • Lab: Dynamics 365 Project Operations Capstone Lab


Cíle kurzu

Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:

  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Marketing

  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Sales

  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Customer Service

  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Field Service

  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Project Operations (CRM)

Určeno pro

Lidé v různých rolích a v různých fázích své kariéry mohou těžit z tohoto základního kurzu. To zahrnuje IT profesionály, obchodní partnery a další, kteří chtějí zapojit zákazníky do Dynamics 365, studenty, čerstvé absolventy a lidi měnící kariéru, kteří chtějí využít Dynamics 365 k posunu na další úroveň.

Předpoklady

Studenti by měli mít základní znalosti o zásadách zapojení zákazníků a obchodních operacích. Porozumění cloudovým výpočtům je užitečné, ale není nutné.

Studijní materiály

Materiály jsou v elektronické podobě.

Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM) (CZ)

Vybraný termín:

19.7.2021 –  20.7.2021  Online

Cena
19100 Kč + 21 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a sedm ? Součet zapište číslicemi.