Školení Microsoft 365 pro vedoucí týmů

Školení je určené pro vedoucí týmů a manažery, kteří chtějí pomocí Teams a dalších nástrojů Microsoft 365 usnadnit sdílení informací a dat v rámci svých týmů. Posluchači se naučí spravovat osobní i společné úložiště dokumentů, používat historie verzí a dokumenty obnovit. Posluchači porozumí koncepci spolupráce prostřednictvím Teams. Zjistí, jak vytvořit pracovní týmy a spravovat jejich členy, jak přidávat kanály a karty a jak propojit Teams s dalšími aplikacemi Microsoft 365. Zjistí, jaké jsou sovislosti mezi Teams a SharePoint. Seznámí se s principem vytváření firemního intranetu SharePoint a s nejdůležitějšími nastaveními SharePointu pro umožnění sdílení informací a dat.

Osnova školení

U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.

  • Ukládání a sdílení dat - OneDrive
    • Osobní a společné úložiště
    • Možnosti sdílení dokumentů a složek
    • Historie verzí a obnovení souborů
    • Pokročilá práce s dokumenty
  • Týmová spolupráce - Teams
    • Správa týmů a jejich členů
    • Související skupiny a weby SharePoint
    • Využití kanálů a karet
    • Propojení s dalšími aplikacemi
  • Firemní intranet - SharePoint
    • Struktura webů SharePoint
    • Typy objektů na SharePointu
    • Knihovny dokumentů a seznamy
    • Vlastní sloupce a zobrazení
    • Přístupová práva uživatelů
    • Schvalování dokumentů
    • Stránky a navigace

Předchozí znalosti a návazná školení

Před školením se předpokládají znalosti na úrovni školení:

Microsoft 365 pro uživatele


Po absolvování školení můžete pokračovat:

SharePoint pro tvůrce obsahu intranetu

Verze programu

U firemního a individuálního školení si verzi programu, na které bude školení probíhat, můžete zvolit.
Otevřené kurzy probíhají na aktuální verzi programu. Lektor po dohodě s účastníky upozorní na rozdíly starších verzí.

Ukázky ze školení

Návaznost školení Microsoft 365