Školení je určené pro vedoucí týmů a manažery, kteří chtějí pomocí Teams a dalších nástrojů Microsoft 365 usnadnit sdílení informací a dat v rámci svých týmů. Posluchači se naučí spravovat osobní i společné úložiště dokumentů, používat historie verzí a dokumenty obnovit. Posluchači porozumí koncepci spolupráce prostřednictvím Teams. Zjistí, jak vytvořit pracovní týmy a spravovat jejich členy, jak přidávat kanály a karty a jak propojit Teams s dalšími aplikacemi Microsoft 365. Zjistí, jaké jsou sovislosti mezi Teams a SharePoint. Seznámí se s principem vytváření firemního intranetu SharePoint a s nejdůležitějšími nastaveními SharePointu pro umožnění sdílení informací a dat.
Osnova školení
U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.
- Ukládání a sdílení dat - OneDrive
- Osobní a společné úložiště
- Možnosti sdílení dokumentů a složek
- Historie verzí a obnovení souborů
- Pokročilá práce s dokumenty
- Týmová spolupráce - Teams
- Správa týmů a jejich členů
- Související skupiny a weby SharePoint
- Využití kanálů a karet
- Propojení s dalšími aplikacemi
- Firemní intranet - SharePoint
- Struktura webů SharePoint
- Typy objektů na SharePointu
- Knihovny dokumentů a seznamy
- Vlastní sloupce a zobrazení
- Přístupová práva uživatelů
- Schvalování dokumentů
- Stránky a navigace
Předchozí znalosti a návazná školení
Po absolvování školení můžete pokračovat:
Verze programu
Otevřené kurzy probíhají na aktuální verzi programu. Lektor po dohodě s účastníky upozorní na rozdíly starších verzí.