Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

MB-210 - Microsoft Dynamics 365 Sales (CZ)

Základní info

Popis kurzu

Microsoft Dynamics 365 Sales je aplikace typu end-to-end pro správu zacházení se zákazníky a potenciálními zákazníky. Pomocí Dynamics 365 Sales mohou organizace sledovat data podle prodejních cílů, automatizovat osvědčené postupy atd..



Připojte se k našemu týmu globálně uznávaných odborníků, kteří vás krok za krokem provedou od příležitosti k uzavření obchodní dohody. Pomocí dostupných možností automatizace a přizpůsobení aplikace se naučíte, jak umožnit prodejcům, aby byli ještě produktivnější.

Cíle kurzu

Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:

  • Nainstalovat a nakonfigurovat aplikaci 

  • Určit běžné prodejní scénáře

  • Dokončit prodejní cyklus

  • Konfigurovat katalog produktů

  • Spravovat záznamy o zákaznících

  • Využívat analytické nástroje s údaji o zákaznících

Určeno pro

Konzultantům Dynamics 365 (Functional Consultant), kteří jsou zodpovědní za provádění zjišťování, zachycování požadavků, zapojení odborníků a zainteresovaných subjektů, překlad požadavků a konfiguraci řešení a aplikací. Functional Consultant implementuje řešení využívající možnosti mimo krabici, rozšiřitelnost bez použití kódu, integraci aplikací a služeb. 

Obsah kurzu

Modul 1: Konfigurace prodeje Dynamics 365

V tomto modulu se seznámíme s konfigurací prodejní aplikace tak, aby vyhovovala jedinečným požadavkům organizace.

  • Konfigurace nastavení organizace a správy

  • Vytvoření a konfigurace vizualizace prodeje


Modul 2: Správa zákazníků, potenciálních zákazníků a příležitostí

V tomto modulu se naučíte, jak spravovat záznamy o zákaznických datech, používat integrované prodejní nástroje a vést si životní cyklus vedoucího.

  • Správa zákazníků pomocí účtů a kontaktů

  • Správa potenciálních zákazníků

  • Správa příležitostí


Modul 3: Zpracování prodejních objednávek

V tomto modulu se naučíme, jak pomocí nabídek a objednávek dále používat Dynamics 365 Sales ke správě vašich prodejních příležitostí a jejich proměně v uzavřené dohody.

  • Správa nabídky, objednávky a faktury

  • Správa a organizace katalogu produktů

  • Správa prognózy

  • Konfigurace příručky


Modul 4: Integrace komponent s Dynamics 365 Sales

V tomto modulu se naučíme, jak používat nástroje analytiky prodeje k posílení prodejního týmu.

  • Využití integrované inteligence (Embedded Intelligence) v Dynamics 365 Sales

  • Správa vztahů prostřednictvím sociálního prodeje 

Studijní materiály

Materiály jsou v elektronické podobě. 

MB-210 - Microsoft Dynamics 365 Sales (CZ)

Vybraný termín:

28.1.2022  ONLINE

Cena
12 000 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a pět ? Součet zapište číslicemi.