Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

ITIL® 4 Foundation + zkouška (CZ)

Základní info

Popis kurzu

Metodika ITIL pomáhá IT manažerům efektivně budovat, rozvíjet a optimalizovat uživatelsky přívětivé IT, a to jak pro dodavatele, tak i pro klienty IT služeb. 

 

Kurz ITIL® 4 Foundation popisuje klíčové pojmy, procesy, funkce a role životního cyklu služby ITIL. Tento kurz se skládá z přednášek a praktických úkolů a připravuje účastníky na certifikační zkoušku ITIL® 4 Foundation. 



ITIL je „metoda“ původně vytvořená britskou vládou, která obsahuje užitečné praktiky pro IT útvary a organizace. Pokrývá mnoho oblastí, například jak řešit incidenty, jak zacházet se smlouvami SLA, jak nastavit Service Desk a mnoho dalších. Tyto oblasti jsou také známy pod názvem IT Service Management, ITIL je proto známý jako rámec pro IT Service Management. ITIL pokrývá mnoho praktik, které se v IT praxi prokázaly jako velmi úspěšné, a tím se stal populární po celém světě. 



ITIL vám říká, že vaše IT je systém, jehož cílem je podpořit váš byznys bez ohledu na to, o jaké odvětví se jedná (výroba, státní správa atd). Tento systém se nazývá Service Value System. Primárním cílem SVS je zajistit, aby IT bylo pro svou firmu a zákazníky opravdu cenné, tzn. umožňuje podniku dobře, bezpečně, efektivně a úspěšně fungovat, ať už pro ně úspěch znamená cokoli.



Akreditované školení ITIL® 4 Foundation (včetně certifikačních zkoušky) zajišťuje KEY Trainings (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

Cíle kurzu


  • Znát koncept poskytování IT služeb

  • Používat jednotnou terminologii

  • Porozumět přístupům zavádění ITIL

  • Znát vybrané praktiky ITIL a jejich způsob použití

  • Připravit se a úspěšně absolvovat certifikační zkoušku ITIL® 4 Foundation

Určeno pro

Základní kurz v úrovni ITIL® 4 Foundation nemíří jen na IT Management a profesionální konzultanty, ale lze jej doporučit všem, kteří se věnují IT projektům, nebo digitální transformaci. Kurz je vhodný také pro ty, kteří chtějí přejít z verze ITIL® 3. 

Obsah kurzu


  • Klíčové pojmy správy služeb (service management)

  • Klíčové pojmy ITIL

  • Guiding principles

  • Úvod do postupů ITIL4

  • Continual improvement

  • Wrap-up and review

  • Value streams

  • Příprava na zkoušku ITIL® 4 Foundation

  • Zkouška ITIL® 4 Foundation

Studijní materiály

Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.

V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.

Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku.

Návaznosti

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support + zkouška, ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value + zkouška, ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT + zkouška, ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve + zkouška

ITIL® 4 Foundation + zkouška (CZ)

Vybraný termín:

1.11.2022 –  3.11.2022  ONLINE

Cena
23 000 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a šest ? Součet zapište číslicemi.