Základní personální činnosti

kurz

Základní info

Cíl
Účastníci semináře se seznámí se základními personálními činnostmi, které personální útvary zajišťují jak v komerční sféře, v neziskových organizacích i ve veřejném sektoru včetně jejich vzájemné provázanosti a významu pro řízení lidských zdrojů v organizaci. Dále účastníci získají řadu praktických a užitečných informací týkajících se praktického zabezpečení těchto činností v každodenní praxi personálních útvarů.
 
Forma
Interaktivní výklad s řízenou diskuzí a řešením konkrétních dotazů z každodenní praxe účastníků.
 
Komu je seminář určen
  • novým zaměstnancům personálních útvarů,
  • manažerům,
  • všem, kteří se zajímají o personální práci, mají zájem se zorientovat v oblasti řízení lidských zdrojů a seznámit se se základními personálním procesy, jejich provázaností a významem pro oblast řízení lidských zdrojů v organizaci.
 
Anotace
Význam podnikové personalistiky v uplynulých letech výrazně vzrostl, a to především v souvislosti s demokratizačními prvky ve společnosti, významnou roli sehrály i firmy se zahraniční majetkovou účastí, které do svých dceřiných firem na našem území implantovaly prvky personální práce obvyklé v zemích, kde sídlí mateřské firmy.
Na rozvoj celé oblasti managementu lidských zdrojů měl vliv i nárůst moderních technologií, které se ve firmách začaly používat a tím vyvolaly i permanentní požadavky na růst kvalifikace a odbornost jednotlivých zaměstnanců.
Z personálních útvarů se tak stávají pracoviště, které na základě moderních metod managementu lidských zdrojů zabezpečují veškeré činnosti související s prací a řízením lidských zdrojů.
Součástí tohoto semináře jsou základní informace o organizačním uspořádání personálních útvarů a možnostech jejich začlenění do organizační struktury organizace v závislosti na počtu zaměstnanců jednotlivých firem, ale i různém uspořádání personálních útvarů včetně rozsahu poskytovaných personálních služeb. Kvalitní fungování personálních útvarů by nebylo možné bez jeho kvalifikovaných a odborně připravených zaměstnanců, kteří proto, aby ve své práci byli úspěšní, musí mít příslušné odborné znalosti a dovednosti, ale i požadované morálně volní vlastnosti.
 
 
 
Obsah:
  1. Úvod
  2. Personální práce a její význam
  • základní činnosti personálních útvarů
  1. Organizační uspořádání personálních útvarů a jejich začlenění do organizační struktury organizace
  2. Modely organizačního uspořádání personálních útvarů
  3. Vybrané základní personální činnosti
  • vytváření a analýzy pracovních míst
  • plánování lidských zdrojů
  • získávání, výběr a přijímání zaměstnanců
  • hodnocení zaměstnanců
  • vzdělávání zaměstnanců a jejich rozvoj
  • adaptační proces a mentoring
  • péče o zaměstnance
  • odměňování zaměstnanců a zaměstnanecké benefity
  1. Osobnost personalisty a jeho profil
  2. Diskuze
  3. Závěr

Základní personální činnosti

Vybraný termín:

17.10.2024  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.