Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Psychohygiena pro operátory a obchodníky - Myslete na sebe a udržujte si duševní pohodu

Základní info

Při každodenním kontaktu s nespokojenými a nepříjemnými klienty není snadné být v klidu a nad věcí. Ale jde to. Chcete vědět jak?
Vedete jeden hovor za druhým? Máte s klienty několik schůzek denně? Musíte navolávat klienty nové? Jste často v situaci, že už toho máte nad hlavu? Myslíte na práci i doma? Práce operátora nebo obchodníka, která je založená na intenzivním kontaktu s klienty, kteří jsou často nespokojeni, je velmi náročná. Odpovídat celý den na dotazy, prodávat nové služby, vyrovnávat se s odmítnutím a udržet si při tom všem proklientský přístup a sympatický tón, nemusí být zrovna jednoduché. O to důležitější je pracovat především sami se sebou a udržovat si duševní pohodu. Naštěstí existuje několik základních psychohygienických technik a principů, které vám v tomto mohou pomoci. Na tomto kurzu si je ukážeme a některé i vyzkoušíme.

Kurz je určen:

  • pracovníkům zákaznických center, obchodníkům a všem dalším, kteří pracují výkonově, s důrazem na zvyšující kvalitu i kvantitu jejich práce
  • všem, kteří chtějí mít úspěchy v zaměstnání a radost ze života

Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:

  • objevíte a osvojíte si pět jednoduchých pravidel pro životní pohodu
  • vytvoříte si nadhled nad každodenní rutinou a nový pohled na obtížné situace
  • naučíte se ošetřit své emoce před, při a po rozhovoru s klientem
  • posílíte svou schopnost pracovat v neustálých změnách i nalézat nové impulsy ve stereotypní práci
  • dostanete příležitost najít v sobě klid a životní rovnováhu

Psychohygiena pro operátory a obchodníky - Myslete na sebe a udržujte si duševní pohodu

Vybraný termín:

12.5.2020  Praha 1 Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a čtyři ? Součet zapište číslicemi.