Základní info
Určno pro: personalisty a mzdové účetní
Webinář je interaktivní, budete potřebovat mikrofon a webkameru (webkamera není podmínkou)
Program semináře:
- souvislost mezi pracovní dobou a dovolenou od 1.1.2021
- povinnosti zaměstnavatelů u pracovní doby, vymezení pojmů
- stanovená a kratší pracovní doba • vznik práva na dovolenou za odpracovanou dobu
- hlavní chyby zaměstnavatelů u pracovní doby • vztah kalendářního měsíce a pracovní doby
- způsoby rozvržení pracovní doby • postup a chyby u nerovnoměrného rozvržení, pružné rozvržení a konto pracovní doby
- postup při zpracování rozvrhu a jeho změnách
- co sjednávat v pracovní smlouvě a informace zaměstnancům
- správné a nesprávné posuzování práce přesčas, časové limity, její odměňování
- bližší podmínky práva na dovolenou, její výpočet v hodinách a při změně pracovní doby a při překážkách v práci
- nová pravidla pro čerpání dovolené ve směnách a v hodinách • čerpání ve svátek
- přestávky vpráci
- nepřetržité odpočinky, práce v dny pracovního klidu
- práce mimo pracoviště (home office)
- pracovní doba na pracovní cestě
- evidence odpracované doby a obvyklé chyby • nepřípustnost zaokrouhlování a tzv. trestných minut
- práce ve svátek a tzv. placený svátek, práce v noci a mzda a plat za ni a za práci v sobotu a neděli
- sdílené pracovní místo (novela ZP)
- pracovní doba u dohod (DPP, DPČ) a tzv. práce na zavolanou u nich
- pracovní doba pro průměrný výdělek (chyby)
- hrozba sankcí od inspekce práce
- dotazy můžete pokládat přes chat nebo mikrofon
!!! FAKTURU ZASÍLÁME V DEN KONÁNÍ !!!