Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Manažer kvality (ISO 9001)

Základní info

Prezenční školení probíhá v souladu s protiepidemickými opatřeními.

Pro koho je kurz přínosný?
Kurz má dva moduly a je určen pracovníkům na pozici manažera kvality a představitele managementu, pracovníkům řízení kvality a všem, kteří se chtějí zabývat managementem kvality.

Na co se ve vzdělávacím kurzu zaměříme?
Obsahem kurzu je výklad požadavků normy ISO 9001 a možnosti jejich naplnění. Kurz je zaměřen na metodiku procesního řízení, management rizik, kontrolu kvality, používání nástrojů v systému managementu, základy metrologie, interní audity a řízení lidských zdrojů. Podstatnou část kurzu tvoří případové studie a práce ve skupinách.


Po absolvování semináře účastník obdrží OSVĚDČENÍ o účasti.
Po úspěšném napsání závěrečné zkoušky obdrží účastník Certifikát Manažer kvality.

Nevyhovují Vám termíny školení? Potřebujete vyškolit více zaměstnanců? Nebo chcete přizpůsobit program vzdělávacího školení na míru, aby odpovídal potřebám Vaší organizace? Na základě Vašich požadavků připravíme školení ve firmě.


ORGANIZAČNÍ POKYNY PRO PREZENČNÍ ŠKOLENÍ
Učebna je pro účastníky otevřená od 08.15 hod.
Prezentace účastníků: 08.30 - 09.00 hod.
Začátek kurzu: 9.00 hod.

ORGANIZAČNÍ POKYNY PRO ONLINE ŠKOLENÍ
Zkouška připojení a otevření virtuální učebny od 08.30 hod.
Prezentace účastníků: 08.30 - 09.00 hod.
Začátek kurzu: 9.00 hod.

I. MODUL:
Program: 1. den 9.00 až 16.00 hod., 2. den 9.00 až 16.00 hod., 3. den 9.00 až 16.00 hod., 4. den: 9.00 až 15.00 hod.

  • Úvod do systému managementu kvality
  • Požadavky systému managementu kvality dle ČSN EN ISO 9001:2016
  • Zásady systému managementu
  • Organizační struktura
  • Kontext a analýza interních a externích zainteresovaných stran
  • Procesní řízení
  • Mapování procesů
  • Management rizik
  • Řízení dokumentovaných informací
  • Politika a cíle kvality
  • Nakupování, výběr a hodnocení dodavatelů
  • Případové studie: mapování procesu, management rizik procesu, tvorba organizační struktury, analýza zainteresovaných stran, stanovení cílů, kritéria pro hodnocení dodavatelů

II. MODUL:
Program: 1. den 9.00 až 16.00 hod., 2. den 9.00 až 16.00 hod., 3. den 9.00 až 15.00 hod., 4. den: 9.00 až 15.00 hod.

  • Kontrola kvality, nástroje kvality
  • Odpovědnost za bezpečnost výrobku
  • Metrologie a její úloha v systému kvality
  • Interní audity , příprava, realizace, dokumentace
  • Přezkoumání systému managementu
  • Úkoly řízení lidských zdrojů a úloha vedoucích pracovníků a manažerů
  • Získávání pracovníků, analýza pracovního místa, kvalifikační požadavky na pracovníky
  • Adaptační proces, přínosy adaptace a tvorba adaptačního plánu
  • Hodnocení zaměstnanců, kritéria a metody hodnocení
  • Vzdělávání zaměstnanců, identifikace potřeb, plánování vzdělávání
  • Trendy ovlivňující řízení lidských zdrojů
  • Projektové řízení jako nástroj k řízení změn
  • Případové studie: metrologie ve společnosti, plánování interních auditů, životní cyklus zaměstnance, popis pracovní pozice, adaptační plán, hodnoticí pohovory
  • Závěrečná zkouška

Lektor: Ing. Martina Dvořáková; Ing. Alena Fischerová; Ing. Lenka Kohoutová; Jana Rejtharová; Ing. Simona Hobzíková; Ing. Josef Sobotka


Manažer kvality (ISO 9001)

Vybraný termín:

4.10.2021 –  21.10.2021  Jihomoravský kraj

Cena
20 100 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a deset ? Součet zapište číslicemi.