Cizinci pracující v ČR a jejich daně a pojištění v případových studiích • prezenčně i on-line
Určeno pro: personalisty, mzdové účetní, další pracovníky v oblasti HR, finanční manažery, kteří chtějí získat praktické znalosti při zaměstnávání cizinců v České republice z pohledu pojištění a daně z příjmů ze závislé činnosti
Cílem tohoto semináře je na krátkých případových studiích vysvětlit různá úskalí zaměstnávání cizinců z pohledu pojištění a zdanění českým zaměstnavatelem (příklady budou zohledňovat evropská koordinační nařízení, dvoustranné smlouvy o sociálním zabezpečení, smlouvy o zamezení dvojího zdanění a zákon o daních z příjmů. Případové studie budou zahrnovat jednodušší i složitější situace, s kterými se mohou zaměstnavatelé setkat. Při řešení budou zmíněny i ostatní navazující oblasti navázané na zaměstnávání cizinců.
Program semináře:
- zaměstnání občana EU v České republice (pracovní smlouva)
- zaměstnání občana EU v České republice (dohoda o provedení práce se studentem či důchodcem z jiného členského státu)
- zaměstnání občana EU v České republice a jeho zahraniční home office (standardní pravidla, rámcová výjimka)
- dočasné vyslání zaměstnance z České republiky do jiného členského státu EU
- vysílání obchodních zástupců na zahraniční pracovní cesty z pohledu evropských koordinačních nařízení
- vysílání řidičů kamionů na zahraniční pracovní cesty z pohledu evropských koordinačních nařízení
- práce pro českého zaměstnavatele v České republice a pro zahraničního zaměstnavatele v jiném členském státě EU
- práce pro českého zaměstnavatele v České republice a pro zahraničního zaměstnavatele v jiném smluvním státě
- jak určit, zda je zaměstnanec českým daňovým rezidentem nebo ne
- zaměstnání občana EU, občana třetího státu v České republice a jeho zdanění
- zahraniční home office daňového nerezidenta a daňového rezidenta (jak správně zdanit, jak se zálohami na daň)
- vysílání pracovníků na zahraniční pracovní cesty (daňoví rezidenti, daňoví nerezidenti, jak se zálohami na daň)
- zaměstnanci pronajatí k českému subjektu (povinnosti českého ekonomického zaměstnavatele)
- opravy záloh na daň, kdy zaměstnanec neoznámí změnu daňové rezidence
- benefity, osvobození a zdanění, slevy na dani (kdy ano a kdy ne)
- a další situace, s kterými se mohou zaměstnavatelé setkat ve své praxi
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 17. května 2024, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 21105
- Stav: Připravujeme