Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Vedení spisové služby u veřejnoprávních původců (listinná i elektronická forma)

Základní info

Na semináři probereme aktuální informace o provádění spisové služby. Jak správně postupovat při ukládání dokumentů, účetních a daňových dokladů, jak provádět skartační řízení a vyřazováním dokumentů. Povinnosti veřejnoprávních i soukromoprávních původců v oblasti správy dokumentů. Přehled platné legislativy týkající se různých odvětví (např. průmysl, školství, zdravotnictví, služby, obce a jimi zřizované příspěvkové subjekty).

Program

  • I. část

    · Spisová služba ve světle aktuální legislativy ČR a tvorba vlastní normy

    · aplikace archivního zákona v praxi (aktuální znění zákona č. 111/2019 Sb., kterým se mění zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě)

    · využití vyhlášky č. 85/2019 Sb., kterou se mění vyhláška č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby, v soukromoprávní sféře

    · Národní standard pro elektronické systémy spisové služby, VMV čá 57/2017

    · zajištění důvěryhodnosti elektronických dokumentů z pohledu zákona č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce

    · dopad nařízení ochrany osobních údajů na dokumenty pohledem zákona č. 110/2019 Sb.

    · tvorba spisového řádu a spisového a skartačního plánu

     

     

    II. část

    · Vedení spisové služby, formy a rozdíly mezi nimi

    · příjem, evidence a označování dokumentů

    · podací deník, elektronický systém spisové služby

    · konverze dokumentů

    · převod dokumentu z analogové do digitální podoby

    · převod dokumentu z digitální do analogové podoby

    · změny formátů

    · procesy správy dokumentů (od přijetí k jeho vyřízení)

    · oběh, schvalování, vyhotovování, odesílání

    · mimořádná situace ve spisové službě

    · kdy nastává, jak se postupuje

    · ukládání dokumentů

    · povinné náležitosti spisovny

    · pravidla pro ukládání dokumentů v analogové podobě

    · spisovna jako součást elektronického systému spisové služby

    · pravidla pro ukládání dokumentů v elektronické podobě

    · spisová rozluka

    · reorganizace, sloučení, rušení subjektu, migrace dat

     

     

    III. část

    · Skartační řízení

    · komunikace se státním archivem (struktura archivů, jejich působnost)

    · příprava skartačního návrhu a průběh skartačního řízení

    · elektronické skartační řízení

    · archivace dokumentů a jejich předání do archivu

    · likvidace dokumentů

     

    IV. část

    · Kontroly vedení spisové služby

    · příprava na ni

    · časté chyby

     

    V. část

    · Diskuze

Vedení spisové služby u veřejnoprávních původců (listinná i elektronická forma)

Vybraný termín:

12.11.2019  Pardubický kraj Upřesnující informace k termínu
09:00 – 14:00 hod.

Cena
1 487 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a šest ? Součet zapište číslicemi.