Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Digitalizace účetnictví a správy daní, elektronické doklady a písemnosti, zásady archivace

Základní info

Cíl semináře: seznámit posluchače s hlavními trendy vývoje elektronizace státní správy (eGovernment) a s novinkami v oblasti daňových podání a komunikace se správcem daně, náplní jsou dále požadavky na elektronické písemnosti a doklady (účetní, daňové), jejich vystavování, zpracování a ukládání, zmíněny budou aktuální otázky zachování věrnosti, spolehlivosti a průkaznosti digitálních písemností, ale také rizika vyplývající z používání informačních technologií

 

Cílová skupina: účetní, ekonomové, auditoři, pracovníci finančních a ekonomických úseků, asistenti daňových poradců

 

Témata:

•                     Vliv IT na správu daní, náhrada papírové formy

•                     Strategie eGovernment, Smart Administration, výhled do roku 2020

•                     Aktuální změny a novinky v komunikaci, identifikaci a legislativě

•                     Evropský rozměr – pohled na situaci v EU

•                     QR kódy, digitální písemnosti – pohled účetní a daňový

•                     Digitálně podle daňových zákonů (DPH, DPFO, DPPO, DŘ)

•                     Elektronické ověřování údajů – rejstříky, portály

•                     Nespolehlivý plátce, ručení, internetové registry DPH a VAT

•                     Elektronické formuláře

•                     Ukládání – zajištění neměnnosti a průkaznosti e_písemností

•                     Digitální přílohy – průkaznost, archivace, praktické nástroje

•                     Co je to cloud a jak lze využít

•                     Zabezpečení, kryptování a šifrování (i ve vztahu k GDPR)

•                     Rizika a hrozby v oblasti IT

 

•                     Alternativní názvy semináře: Elektronické účetnictví, Digitální doklady a jejich životní cyklus, Daňařina a účetnictví bez papíru

 

Přednáší:     Dr.Milan VODIČKA, daňový poradce,  IT specialista, ved.sekce IT KDP ČR

   Termín:     30.května 2019 ( čtvrtek)  od 8.30  ( 8.00 prezence )

      Místo:     Zasedací místnost T-STRING a.s., Masarykovo nám. 1484, Pardubice

       Cena:    1800,-Kč    / vč.DPH/

 

Digitalizace účetnictví a správy daní, elektronické doklady a písemnosti, zásady archivace

Vybraný termín:

30.5.2019  Pardubice Upřesnující informace k termínu
08:30 – 13:00 hod.

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a deset ? Součet zapište číslicemi.