Vyjednávání s dodavateli
Trénink vyjednávacích technik pro dosažení maximálního prospěchu
Termín a místo konání
19. - 20. 5. 2025 | po - út | 09:00 - 16:00
Školicí centrum Controller Institut, Praha
Tento termín školení již proběhl.



Školení je součástí cyklu Manažer nákupu, lze jej však absolvovat i samostatně.
Vyjednávání je jednou z klíčových aktivit nákupčích. Projdeme jednotlivé techniky vyjednávání od definice procesu komunikace až ke cvičením pro Vaši každodenní praxi. Pokročilejší techniky budou trénovány na případových studiích. Seminář je interaktivní a jeho základ tvoří prostor pro komunikaci formou diskuze a tréninku. Počet účastníků je proto omezen na 10.

Vyjednávání v nákupu
- Funkce nákupu a nákupčího ve firmě
- Dodavatel: soupeř, oběť nebo partner?
- Třídění dodavatelů podle jejich role ve strategii nákupu a z toho plynoucí síla vyjednávací pozice
- Vyjednávání jako proces hledání společného zájmu
- Rozdíl mezi pozičním a principiálním vyjednáváním
- Zdroje síly vyjednavače – odstranění obav, trémy, nejistoty, nabytí jistoty a suverenity při vyjednávání
- Analýza potřeb a stanovení cílů před obchodním jednáním
- Fáze vyjednávání a jejich význam pro dosažení cílů
- Nutnost důsledné přípravy na jednání
- Průběh samotného vyjednávání, 3 fáze vyjednávání
- Uzavření dohody a následné kroky
- Slepé uličky ve vyjednávání
- Příčiny nedohody, odblokování zablokovaného jednání

Školení je určeno nákupčím, kteří chtějí zvýšit svoji vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti.

Seminář je součástí vzdělávacího cyklu Certifikovaný manažer nákupu, ale je možné absolvovat seminář i samostatně.

Tomáš Raška
nezávislý lektor v oblasti rozvoje osobnosti

nezávislý lektor v oblasti rozvoje osobnosti

Pracuje jako nezávislý lektor v oblasti rozvoje osobnosti. Zaměřuje se zejména na obchodní dovednosti, vyjednávání či zvládání konfliktních situací. Lektorské činnosti se věnuje od roku 2003. Dříve působil na obchodnických a manažerských postech a má rozsáhlé zkušenosti s vyjednáváním. Semináře vede tak, aby účastníkům přinesly v praxi použitelné dovednosti a návyky.

Dojmy účastníků
"Příklady z praxe."
Marian P. , FI - IT Cooperation Management/jednatel Green:Code s.r.o., ŠKODA AUTO a.s.
Marian P. , FI - IT Cooperation Management/jednatel Green:Code s.r.o., ŠKODA AUTO a.s.
"Praktický nácvik vyjednávání."
Lucie Č. , PurchasingLogistics Department, CZECH ETIMEX s.r.o.
Lucie Č. , PurchasingLogistics Department, CZECH ETIMEX s.r.o.
"Seminář byl hodně praktický."
Pavel P. , Vedoucí útvaru nákupu, KS KLIMA-SERVICE a.s.
další referencePavel P. , Vedoucí útvaru nákupu, KS KLIMA-SERVICE a.s.

Základní cena | 18 300 Kč + 21% DPH |
Snížená cena | 16 470 Kč + 21% DPH |

V ceně kurzu je zahrnuto
- elektronické potvrzení o účasti
- studijní materiály
- celodenní občerstvení
Odpovědný manažer

Další kurzy z cyklu Manažer nákupu
3. 6. 2025
Praha 8
Praha 8
Řízení dodavatelských vztahů v praxi
Inspirujte se zkušenostmi jiných
Inspirujte se zkušenostmi jiných
Nákup
cena od
13 680 Kč
13 680 Kč
3. 6. 2025, Praha 8
Řízení dodavatelských vztahů v praxi
Inspirujte se zkušenostmi jiných
Inspirujte se zkušenostmi jiných