Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Námitky jako projev zájmu zákazníka

Základní info

Praktický workshop je určen všem, kteří se chtějí zbavit stresu z obchodního telefonování, získat jistotu v obtížných komunikačních situacích a doslova si telefonování užít. Procvičíte si nezbytné techniky telefonické komunikace, způsoby jednání s různými typy zákazníků, strukturu telefonického hovoru i zvládání emočně vypjatých situací.
  • Princip jasné a účinné telefonické komunikace
  • Princip jasné a účinné telefonické komunikace
  • První dojem v telefonu
  • Získání komunikačního partnera
  • Struktura úspěšného telefonického hovoru
  • Reakce na nejčastější námitky
  • Zvládání problematických telefonických situací
  • Zanechání dobrého dojmu
  • Praktický nácvik

Námitky jako projev zájmu zákazníka

Vybraný termín:

13.4.2020  Praha

Cena
4 200 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a devět ? Součet zapište číslicemi.