Top vision

czen

Cenové vyjednávání s firemními zákazníky

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

Cenové vyjednávání s firemními zákazníky

Jak úspěšně vyjednat cenu v B2B obchodu

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.
Pro všechny

Cenové vyjednávání je tou nejtěžší obchodnickou disciplínou. Udělejte z něj svou silnou stránku. 
Vyjednávání o ceně rozhoduje nejen o výhodnosti obchodu, ale často i tom, zda ho vůbec uzavřete. Ukážeme vám, jak úspěšně vést celý proces přípravy, prezentace a projednání ceny s firemním zákazníkem. Provedeme vás nástrahami ze strany firemních zákazníků a dáme vám recept na zvýšení úspěšnosti vašich cenových jednání. Poznejte osvědčené i nové postupy a strategie. Vyzkoušejte si své schopnosti při praktickém tréninku a získejte zpětnou vazbu od špičkového lektora s bohatými praktickými zkušenostmi.

Program

1. den 09:00-16:30

Cenová strategie

  • cenová strategie od úvodní nabídky až po finální jednání
  • cenová prevence, jak nenechat cenový tlak vůbec vzniknout
  • nejčastější chyby v cenové strategii a jednání a jak se jich vyvarovat

Cenotvorba

  • možnosti tvorby ceny pro různé segmenty a obory
  • příprava struktury a obsahu ceny a její správná volba
  • práce se změnou v cenotvorbě v průběhu jednání

Prezentace ceny

  • jak připravit a realizovat úspěšnou prezentaci ceny
  • prezentace ceny v nabídce a ve výběrovém řízení
  • jak docílit srozumitelnosti, jednoduchosti a přesvědčivosti při prezentaci ceny
2. den 09:00-16:30

Cenové námitky

  • jak čelit cenovým námitkám nákupčích a dalších firemních zákazníků
  • řešení nejčastějších cenových námitek, „konkurence je levnější“, „pro uzavření obchodu musíte poskytnout slevu“, „jste příliš drazí, udělejte něco s tou cenou“ a další
  • jak reagovat na žádost o slevu či nižší cenu 

Necenové faktory cenového jednání

  • jak dostat do cenového jednání necenové faktory
  • vztah ceny a užitku pro zákazníka a jak ho využít v cenové strategii
  • práce s dalšími náklady spojenými s realizací dodávky či služby

Psychologické faktory jednání o ceně

  • jak rozlišit vážně míněný cenový tlak od prostého ověření oprávněnosti ceny
  • využití selektivní hluchoty při cenových námitkách
  • jak poznat, o co zákazníkovi skutečně jde

Co mi trénink přinese?

  • získáte sebevědomí pro cenová jednání, prezentaci a obhajobu své ceny
  • budete schopni vést efektivní a úspěšná cenová jednání
  • poradíte si s cenovými námitkami firemních zákazníků
  • vše si vyzkoušíte na příkladech z vaší praxe

Komu je trénink určený?

  • obchodníkům a prodejcům
  • všem profesím, které přicházejí do kontaktu s firemním zákazníkem
  • obchodním ředitelům a členům managementu firem
  • všem, kteří chtějí posílit své schopnosti vyjednávat o ceně v B2B segmentu

Termíny konání

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

22 úspěšných let
na trhu

Cenové vyjednávání s firemními zákazníky
Palác Platýz
Národní 416/3711000
9990

Cenové vyjednávání je tou nejtěžší obchodnickou disciplínou. Udělejte z něj svou silnou stránku. 
Vyjednávání o ceně rozhoduje nejen o výhodnosti obchodu, ale často i tom, zda ho vůbec uzavřete. Ukážeme vám, jak úspěšně vést celý proces přípravy, prezentace a projednání ceny s firemním zákazníkem. Provedeme vás nástrahami ze strany firemních zákazníků a dáme vám recept na zvýšení úspěšnosti vašich cenových jednání. Poznejte osvědčené i nové postupy a strategie. Vyzkoušejte si své schopnosti při praktickém tréninku a získejte zpětnou vazbu od špičkového lektora s bohatými praktickými zkušenostmi.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Top Vision s.r.o.
nahoru