Sestavení atraktivní nabídky a její prezentace

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    489682

Popis kurzu na míru Sestavení atraktivní nabídky a její prezentace

Situace z praxe:
Obchodníci jsou velice zdatní a do detailu rozumí všem technickým stránkám výrobku? Jsou výrobky, které prodávají, nejkvalitnější, které trh nabízí a navíc jsou za velice rozumnou cenu?
Bohužel čím dál více se setkávají se situací, kdy si již nadějný zákazník pořídí výrobek konkurenční firmy a to za vyšší cenu?

O čem se povede dialog:
Složité technické údaje zákazníka moc nezajímají. Chce slyšet a vidět jasné výhody, které mu koupě přinese. Jak využít emocí při prodeji? Které užitky vybrat a jak je zákazníkovi zdůraznit? To, že se zákazníkovi výrobek, nebo služba líbí, nerozhoduje, pokud necítí naléhavost ke koupi. Jak to tedy zařídit? A o dalších otázkách, které k danému tématu položíte...

Očekávaný přínos:
Účastníci Budou vědět, co rozhoduje při koupi, jasně umí vysvětlit, jaký užitek zákazník získává, umí vzbudit naléhavost u zákazníka, vědí, jak použít emocí při prodeji
Firma získá obchodníky, kteří umí lépe vysvětlit přínosy výrobku nebo služby, pro zákazníka jsou výhody daleko hmatatelnější, a tím se rozhoduje daleko lépe a je spokojenější