ZÁKLADY MARKETINGU

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    121613

Popis kurzu na míru ZÁKLADY MARKETINGU

Chcete začít rozvíjet své znalosti v marketingu, rozumět jeho roli, funkci a důležitosti ?
Chcete znát jeho základní principy a nástroje ?
Chcete svými znalostmi přispívat k úspěšnému uplatnění Vaší firmy na trhu ?

Určeno pro:
střední a vyšší management firem a podniků, pracovníkům, kteří se setkávají s trhem, obchodníkům zabývající se prodejem, průzkumem a kteří chtějí získat orientaci v marketingu

Obsah:
Základní principy marketingu
* role a funkce marketingu
* marketing nebo prodej, vzájemné vztahy
* různé typy marketingu, operativní a strategický

Marketing v praxi
* 5 částí marketing-mixu
* segmentace použití a omezení
* zhodnocení vnitřních informací
* ohodnocení výrobků a služeb
* jak provádět a využívat průzkumy trhu
* možné marketingové strategie
* prostředky marketingu, vývoj, prodej, distribuce, komunikace
* finanční aspekty marketingu

Organizace marketingu
* analýza struktury a funkcí v podniku
* slabé a silné stránky v marketingu

Jak pracovat s marketingem
* průzkum trhu, vývoj výrobku
* určení prodejních předpokladů
* užívání správných komunikačních metod
* marketing a internet (praktická ukázka v učebně výpočetní techniky)

Typ akce:
třídenní kurz

Termín:
dle zájmu - individuální domluva