TYPOLOGIE OSOBNOSTI V MANAŽERSKÉ PRAXI

Základní info

Cílová skupina
Kurz je určen těm pracovníkům, kteří jsou v častém kontaktu se spolupracovníky, nadřízenými nebo zákazníky (manažeři, marketing, asistentky, obchodní zástupci, personalisté aj.) a chtějí vědět, jaký je jejich typ osobnosti a kdo jsou „ti druzí“.

Přínos pro posluchače
Získáte znalosti, které vám pomohou v profesním i osobním životě rozpoznat typ osobnosti vašeho komunikačního partnera a poté i adekvátně přizpůsobit své jednání potřebám a komunikačnímu stylu daného člověka. Znalosti osobnostní typologie uplatníte při budování a řízení úspěšného týmu, vytváření dobrých vztahů k interním i externím klientům, a také při jednání a komunikaci s vašimi blízkými.
Pomocí interaktivních cvičení získáte potřebnou jistotu a dovednost, která Vám pomůže v praxi poznat osobnost druhého a úspěšně zvládnout specifické komunikační situace.

Obsah

  • Co je osobnostní typologie (základní typologie osobnosti v historii)
  • K čemu je osobnostní typologie užitečná
  • Kdo jste vy?
  • Charakteristika 4 osobnostních typů a jejich aplikace v praxi
  • Jak rozpoznat typ osobnosti při jednání tváří v tvář
  • Jak jednat s rozdílnými typy osobností
    • po telefonu
    • při osobním jednání
    • v písemném kontaktu
    • při prezentaci, nebo na poradě
    • při vyjednávání a zvládání námitek…apod.
  • Zvládání specifických komunikačních situací se znalostí osobnostní typologie

Metody
Skupinová diskuse, brainstorming, prezentace, interaktivní cvičení, nácvik a hraní rolí

Forma
1 - 2  denní trénink

TYPOLOGIE OSOBNOSTI V MANAŽERSKÉ PRAXI

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a šest ? Součet zapište číslicemi.