Timemanagement IV. generace – efektivní plánování prodejních aktivit

Kurz na míru

Základní info

Popis programu:

 

Při analýze pracovního času prodejců jednoho z našich zákazníků, jsme zjistili, že ze svého pracovního času jsou 10% času u zákazníka, 11% času telefonují se zákazníky. Zbývajících 79% času věnují jiným aktivitám.

Tento program vám poskytne nástroje  a osvědčené metody pro stanovení priorit práce a efektivní rozdělení času tak, abyste měli čas prodávat.

Užitek pro manažery (účastníky programu):

Prodejci po skončení programu budou mít dostatek informací o tom:

>     Jak plánovat prodejní aktivity.

>     Jak si efektivně stanovit priority své práce.

>     Jak odstranit „časožrouty“

 

Současně získají dovednost:

>     Plánovat efektivně své aktivity a dosahovat svých cílů

Do praxe si odnesou:

>     Zpracovaný prodejní plán na 1 rok/1 měsíc/10 dnů, včetně konkrétních aktivit vedoucích k naplnění plánu.

>     Dostatek inspirace, tipů a podnětů od trenérů pro využití v praxi.

Timemanagement IV. generace – efektivní plánování prodejních aktivit

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.