Strategic Selling®

Kurz na míru

Základní info

Určení vhodné strategie prodeje a plánování aktivit v obchodních projektech, které mají vysokou hodnotu a realizují se v tvrdém konkurenčním prostředí.


Strategic Selling vám poskytne jasný a cílený postup jak získat základní informace a vytvořit vítěznou strategii prodeje. Postup zahrnuje identifikaci všech autorit, které rozhodují o nákupu a jejich vlivu a motivacích v daném projektu. Dále se zabývá získáním kouče v projektu a identifikací vašich silných a slabých stránek. Výstupem ne plán aktivit na vašich vlastních obchodních případech.


  • Komunikace společným obchodním jazykem a terminologií

  • Vužití universálního prodejního procesu v jakékoli prodejní situaci

  • Identifikace autorit nákupu a strategie jednání s nimi

  • Zaměření prodejního úsilí na projekty, které mají největší přínos

  • Překonávání překážek, které mohou vykolejit váš prodej

  • Dosažení výsledků, které jsou dobré pro zákazníka i pro vás

  • Získání autorit nákupu tak, aby pracovali ve váš prospěch

  • Vytváření strategického plánu aktivit (Blue Sheet)


Přínosy procesu Strategic Selling

  • Zvyšování úspěšnosti prodeje

  • Urychlení prodejního cyklu

  • Zvýšení dosahované marže

  • Snižování nákladů na prodej

  • Dosažení dlouhodobých a opakovaných prodejů

  • Nástroj managementu pro efektivní řízení a monitorování obchodních případů

Strategic Selling®

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.