Rozvoj emočních dovedností - trénink (semináře), pro manažery, asistentky a další pracovníky, rozvíjející dovednosti vnímat pocity klientů a vytvářet „pocitové strategie“ (řídit pocity druhých lidí)
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Rozvoj emočních dovedností - trénink (semináře), pro manažery, asistentky a další pracovníky, rozvíjející dovednosti vnímat pocity klientů a vytvářet „pocitové strategie“ (řídit pocity druhých lidí)
Firma, která chce být úspěšná, musí umět oslovit nejen rozum svých klientů, ale především získat jejich náklonnost, jejich srdce - působit na jejich pocity. Kvalitní produkt již nestačí, zákazník se především rozhoduje na základě svých celkových pocitů. Manažeři byli doposud vzděláváni a vedeni tak, aby dokázali rozhodnout rozumově, ale pracovat s pocity se neučili. Náš trénink doplněný výkladem, pomůže Vašim pracovníkům více vnímat pocity a vytvářet „pocitové strategie“- řídit pocity druhých lidí. Obsah: Role a poslání emoční inteligence (EQ) v našem soukromém i pracovním životě Emoční negramotnost Emoční gramotnost - tři lekce emoční gramotnosti Emoční síla firemní kultury Cílené vytváření emoční atmosféry ve firmě Vytváření „pocitových strategií“ - cílené působení na pocity klientů Jak si určíte svůj emoční typ