Řešení pracovních konfliktů a asertivita (2denní trénink)

Kurz na míru

Základní info

Určeno pro: všechny pracovníky, kteří musí často řešit konfliktní situace (s klienty, kolegy)

Trénink je změřen na efektivní zvládání konfliktů. Účastníci se naučí přijímat kritiku jako projev zájmu a zdroj informací, které jim druhá strana poskytuje. Natrénují si v simulovaných situacích postupy a techniky, jak na konflikty reagovat, jak získat partnera na svou stranu. Trénink pomůže účastníkovi vhodněji pracovat se svými emocemi, které při konfliktech “vyplouvají“. Účastník se naučí přistupovat ke kritice a konfliktům věcně s cílem dosáhnout společného výsledku nebo dohody, a to bez průvodních negativních pocitů.

Témata:

  • S kým jednám
  • Jak pracovat s námitkou
  • Jak pracovat s kritikou
  • Jak řešit konflikt
  • Jak jednat asertivně
  • Jak říkat nepříjemné věci (osobní rozvoj)

Řešení pracovních konfliktů a asertivita (2denní trénink)

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.