REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ

Kurz na míru

Základní info

Co Vám kurz přinese:

Základní orientaci v problematice reklamací, reklamačního procesu a odpovědnosti za škodu. Pochopení aktuální judikatury vztaženou na problematiku reklamací a reklamačního procesu, podanou srozumitelnou řečí pro neprávníky a laiky.Jasné vymezení práv a povinností prodávajícího a kupujícího a samotný reklamační proces dle obchodního a občanského zákoníku, problematika reklamačního řádu, jak se zachovat a na co si dát pozor při reklamaci z pohledu kupujícího i prodávajícího.

Náplň kurzu (lze přizpůsobit Vašim potřebám a požadavkům):

1. Řízení reklamačního procesu
2. Právní úprava platná při vyřizování reklamací
3. Práva prodejce a kupujícího
4. Uplatňování reklamací vůči výrobcům
5. Reklamační řád, postup při reklamaci, účtování reklamací, vzniklé škody z důvodu reklamace, odpovědnost za vady, nároky z odpovědnosti
6. Praktické příklady a modelové situace
7. Odborná diskuze k jednotlivým předmětům programu

Celková doba vzdělávání: 270 minut

REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.