Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Program je určen pro obchodní zástupce , jejich managery , marketingové pracovníky
Délka programu : 2 dny
Obsah tréninku: Komunikace - pojem komunikace - typy a rozdíly v komunikaci - image firmy a osobnosti - prostředek komunikace - sebeúcta a sebeprezentace - tajemství kouzla osobnosti Aktivní naslouchání - první fáze komunikace fyziologické a psychologické předpoklady pro aktivní naslouchání chyby v naslouchání rizika naslouchání tři způsoby aktivního naslouchání čemu naslouchat Kladení otázek - další fáze komunikace otázka předurčuje odpověď základní typy otázek čemu se při otázkách vyhnout Nonverbální komunikace co je to nonverbální komunikace a co prozrazuje gesta a postoje důležité při prodeji mimika,pohledy,pantomimika, hlasový projev a oblečení - důležité signály vysílané k zákazníkovi interpersonální zóny - podvědomá obrana člověka vyjadřování se o konkurenci - důležitá složka kontaktu se zákazníkem uplatňování principů WIN-WIN - neodmyslitelný základ dlouhodobé spolupráce Efektivní komunikace - cíl každého jednání ve stylu spolupráce bariéry komunikace prostředky k otevřené komunikaci šest kroků komunikačního trychtýře cíl komunikace - získat, ověřit a předat informace Práce s námitkami přesvědčování a námitky proč zákazník namítá Princip práce s námitkami - 4 kroky určení námitky pochopení námitky ověření námitky vyřešení / zodpovězení námitky Praktický nácvik komunikačních technik za účelem získání příslušných informací stejně jako principy práce s námitkami jsou součástí tohoto programu
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.