PROFESIONÁLNÍ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM

Popis kurzu na míru PROFESIONÁLNÍ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM

Cílem tréninku je uvědomit si, co vše zahrnuje kvalitní služba zákazníkovi a osvojit si techniky a postoje úspěšné profesionální komunikace. Trénink posiluje postoje a dovednosti účastníků a prohlubuje jejich prozákaznickou orientaci.

 

5 hlavních věcí, které se účastníci naučí:

  • Aktivně aplikovat principy profesionální komunikace (orientace na řešení, orientace na budování vztahu, autenticita a důvěryhodnost) v jakémkoli rozhovoru.

  • Používat techniky vedení rozhovoru směrem k dohodě, jak v osobním tak v telefonickém rozhovoru.

  • Využívat komunikační typologii zákazníků.

  • Mapovat přání a potřeby zákazníka, formulovat na nabídky na míru.

  • Zvládat námitky, předcházet nedorozuměním vhodnou volnou slov, budovat vztah zákazníka ke značce a produktu.

 

Metodika:

Každý z účastníků si vyzkouší řadu zážitkových aktivit, modelové situace s využitím videotréninku s následnou zpětnou vazbou. Zapojí se do diskuzí a řešení případových studií a odejde s interpretovaným krátkým dotazníkem k určení osobního komunikačního typu a s vlastním rozvojovým plánem.

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je osm a devět ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.