Politický marketing, PR a strategie volební kampaně

Základní info

CÍL
Seminář  má za cíl seznámit účastníky s pravidly a zásadami politického marketingu a PR, naučit je orientovat se v přípravě, načasování a strategii (volební) kampaně, poznat základní odborné pojmy a jejich nástroje včetně tvorby komunikačního scénáře a vytváření politických a společenských strategií. V praktické části tohoto speciálního školení se bude řešit, jak získávat znalosti a dovednosti, jak oslovit potenciální voliče, ale také jak budovat dobré jméno a udržovat dobrou pověst, jak komunikovat s veřejností a médii a odstranit potenciální chyby a nešvary v (politické) komunikaci.

URČENO

začínajícím a potenciálním politikům na komunální, krajské i celostátní úrovni, členům volebního týmu, tiskovým mluvčím, politickým kandidátům, lobbistům, vyjednavačům, zájemcům o práci ve veřejné správě, ale i řídícím pracovníkům ad. 


OBSAH

  • Principy politického PR - zlatá pravidla, praxe, omezení, co rozhodně nedělat
  • Politický a volební marketing - postup práce
  • Tvorba informační kampaně a vhodné prezentace vč. komunikačního scénáře
  • Organizace a management kampaně
  • Oslovování a práce s voličem
  • Media management a reputation management, budování vztahů s médii
  • Spin doctoring a informační lobbing
  • Osobní prezentace v praxi
    - rétorika a neverbální komunikace lídra                       
    - správná argumentace a úspěšné přesvědčování           
    - prevence a obrana proti slovní manipulaci
  • Krizová komunikace - možnost návazných tréninků agentury

METODY
Interaktivní výuka - komentovaný výklad a moderovaná diskuse, praktická cvičení, případové studie a modelové situace.

LEKTOR
Vystudoval politologii, působí jako politický a komunikační analytik a konzultant. Poradce politických představitelů a ministrů v ČR i zahraničí. Specializuje se na komunikační analýzy a politické strategie, politický a komunikační management, eliminace a prevence manipulace, public affairs a komunikace veřejných korporací a institucí. Pedagogicky působí na několika vysokých školách a odborných institutech. Je autorem odborných knih (např. Slovníku politického managementu a volebního marketingu), studií a článků v médiích, je také odborným garantem MBA Public Relations.

FORMA
interaktivní 1-2 denní seminář

TERMÍN
dle dohody, na vyžádání, volitelně podle časových možností:

  • otevřený 1-2 denní interaktivní seminář v dohodnutém termínu
  • individuální konzultace a výukové bloky v délce 4-6 hodin dle dohody

(navazující kurzy po dohodě s absolventy základního semináře; témata podle potřeby z praxe účastníků, event. individuální konzultace)

MÍSTO KONÁNÍ

dle dohody 

V případě zájmu Vám rádi blíže představíme program nebo jej přizpůsobíme Vašim potřebám a možnostem. Informujte se prosím v agentuře.

Politický marketing, PR a strategie volební kampaně

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a tři ? Součet zapište číslicemi.