Pochopte lépe zákazníka

Kurz na míru

Základní info

Nácvik a trénink praktických dovedností a technik potřebných k úspěšnému jednání se zákazníkem a využitím vybraných technik NLP. Nové metody moderního prodeje, verbální a neverbální komunikace, motivace a ovlivňování lidí i dalších dovedností ke zvýšení nejen obchodního obratu, ale i vlastního sebevědomí.

Probíhá ve dvou nebo třídenních blocích.

Jako nadstavbový seminář je určen pro obchodní manažery, pracovníky marketingových útvarů, obchodní zástupce, prodejce a servisní pracovníky, kteří již mají základy jednání s klientem zvládnuté, případně absolvovali seminář Základy obchodního jednání.

Pochopte lépe zákazníka

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.