OBCHODNÍ PLÁN - tvorba, citlivost a vyhodnocení

Popis kurzu na míru OBCHODNÍ PLÁN - tvorba, citlivost a vyhodnocení

Manažerské pohledy na vyhodnocení prodeje. Minutový manažer pro obchodního ředitele.

Určeno pro
obchodní ředitele, ředitele obchodních divizí a skupin, manažery distribučních cest, kteří mají zájem seznámit se s účinnými nástroji na ovlivňování obchodních výsledků společnosti.

Obsah:
* Obchodní plán - jeho tvorba, citlivost a následné vyhodnocení
* Vyhodnocování obchodního plánu ve vztahu k jednotlivým skupinám prodejců
* Metody, jak být přesný v obchodních předpovědích
* Motivace prodejců ve vztahu k obchodnímu plánu a vyhodnocení
* Management spotřeby manažerského času nad výkazy
* Zaměření na přímý i nepřímý prodej

Metody výuky:
Interaktivní seminář, diskuze, modelové situace účastníků.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je devět a šest ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.