Marketingové minimum pro manažery

Popis kurzu na míru Marketingové minimum pro manažery

Program připravíme na míru pro skupinu pracovníků Vaší společnosti. Obsah je vždy upraven přesně podle zadavatele.

Cílová skupina
Program je vhodný pro začínající pracovníky oddělení marketingu a pracovníky malých firem, které si marketing řeší samy bez pomoci komunikačních agentur.

Cíl
Získat základní znalosti z oblasti marketingu, naučit se potřebnou terminologii, osvojit si dovednosti marketingové komunikace a seznámit se marketingovými aktivitami. Součástí tréninku je úvod do problematiky oslovování potenciálních klientů.

Obsah

  • Úvod do problematiky
  • Sjednocení základní marketingové terminologie a jejího užívání v praktických souvislostech
  • „Marketingové přemýšlení“ a „marketingové řešení problémů“ v praxi Marketingový mix
  • Klasický marketing - představení specifik jednotlivých částí marketingového mixu
  • Co přináší moderní marketing Marketingová komunikace a její využití
  • Aktivity a formy marketingového komunikačního mixu
  • Integrovaná marketingová komunikace Úvod do aktivní akviziční strategie a taktiky v praxi
  • Vyhledávání nových tržních příležitostí
  • Získávání informací o potenciálních cílových skupinách
  • Efektivní práce s kontaktními informacemi
  • Úvodní oslovení potenciálních klientů
  • Zpracování nabídky
  • Poskytování přidané hodnoty
  • Budování značky
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je osm a deset ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.