Komunikace s veřejností v konfliktní a krizové situaci

Kurz na míru

Základní info

Cíl: Získat informace o tom, jak poskytovat informace veřejnosti, aby co nejméně poškodily image Vaší firmy, jaké informace poskytovat a v jakém pořadí, co je důležité v takové situaci vědět a jak si počínat ve vztahu nejen k veřejnosti, ale i vlastním zaměstnancům.

Obsah:
Co je konfliktní situace, krize, katastrofa?
Jak vznikají krize, jaké má fáze a jak eliminovat možnost jejich vzniku (vnější a vnitřní příčiny)
Preventivní opatření
Setting - "vnášení témat" jako proces - fáze signálů, fáze konfrontační a konfliktní, přechod k trendu, fáze odeznění
Issues management - "řízení obsahů či analýzy trendů" - identifikace témat, analýza problémů a řešení, přezkoušení vazeb na vlastní podnik,, příprava realizace
Životní cyklus novinek
Tvorba krizového scénáře - příprava na řešení situace, co všechno může nastat
Strategie urovnání krizových situací - přímá komunikace, zapojení médií, veřejnost pod vlivem informací, způsob argumentace
Jak komunikovat v krizové situaci? - zásady krizové komunikace
Kterým chybám se vyhnout v krizové situaci?
Kontrola výsledků a zpětná vazba řešení

Komunikace s veřejností v konfliktní a krizové situaci

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a šest ? Součet zapište číslicemi.